Skal dere kjøpe julegave til bebisen? Hva skal dere gi? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh badekåpe var lurt!Vi skal kjøpevi har hvert år gitt storesøster en juletrekule og den tradisjonen fortsetter vi også med til lillebror. Han har forsåvidt det meste fra før etter storesøster, men vi har kjøpt litt klær i større størrelser, litt leker som storesøster ville kjøpe og en badekåpe til vi begynner babysvømmingen etter jul
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ååh juletrekuler, så koselig! Har du kjøpt kasse å ha det også eller?Vi skal kjøpevi har hvert år gitt storesøster en juletrekule og den tradisjonen fortsetter vi også med til lillebror. Han har forsåvidt det meste fra før etter storesøster, men vi har kjøpt litt klær i større størrelser, litt leker som storesøster ville kjøpe og en badekåpe til vi begynner babysvømmingen etter jul
![]()
Ja, det er noe med detHar ikke tenkt å kjøpe noe voldsomt til han siden han da bare er to mnd gammel, men vi har trnkt å kjøpe litt klær og litt leker som han kommer til å trenge etterhvertTror i grunn det kommer til å bli nok pakker under treet til han med disse tussede besteforeldrene
![]()
Ja det er det som er, har eller får egentlig alt, derfor blir det litt sånt småtteri her som han uansett vil trenge etterhvertÅh badekåpe var lurt!![]()
Jeg vet hun får babygym av svigers, ellers ville vi kjøpt det. Jeg veit ikke hva hun skal få jeg! Hun får så mye av de rundt oss!Men badekåpe skal jeg ta med meg!
Ja de har hver sin boks til å ha de i også skriver vi opp hvilken de får hvilket år så kan de få med seg når de flytter hjemmefra![]()
Dette er årets kuler: Vis vedlegget 88666
Var veldig fornøyd med deÅh, de var fine!![]()
Vi tenkte å kjøpe babygym, vi har ikkje kjøpt noke av den typen utstyr enda, tenkte det var greit å vente sida det snart er jul. Ka tenker du da?![]()
Jeg tror bebis skal få seg en deilig heldress i ullHun får babygym av foreldrene mine, hvis ikke hadde vi kjøpt det.
Åh badekåpe var lurt!
Jeg vet hun får babygym av svigers, ellers ville vi kjøpt det. Jeg veit ikke hva hun skal få jeg! Hun får så mye av de rundt oss!Men badekåpe skal jeg ta med meg!
Vi setter penger av på konto samme sum som de andre barna får. Dersom ingen gir oss babygym til jul så kjøper vi det etter jul.
Kjøpt babygym![]()