Julegave til bebis

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Skal dere kjøpe julegave til bebisen? Hva skal dere gi? :)

Vi tenkte å kjøpe babygym, vi har ikkje kjøpt noke av den typen utstyr enda, tenkte det var greit å vente sida det snart er jul. Ka tenker du da?:-)

Vi skal kjøpe:) vi har hvert år gitt storesøster en juletrekule og den tradisjonen fortsetter vi også med til lillebror. Han har forsåvidt det meste fra før etter storesøster, men vi har kjøpt litt klær i større størrelser, litt leker som storesøster ville kjøpe og en badekåpe til vi begynner babysvømmingen etter jul:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir nok et par leker tenker jeg. Hun er ikke to mnd en gang, så blir bare for å ha noe under juletreet fra oss til henne:)

Jeg tror bebis skal få seg en deilig heldress i ull :) Hun får babygym av foreldrene mine, hvis ikke hadde vi kjøpt det.

Flere heldresser i ull :) hust & claire :) brukes til pysj om natta

Har ikke tenkt å kjøpe noe voldsomt til han siden han da bare er to mnd gammel, men vi har trnkt å kjøpe litt klær og litt leker som han kommer til å trenge etterhvert ;) Tror i grunn det kommer til å bli nok pakker under treet til han med disse tussede besteforeldrene ;)

Syns ikke det er nødvendig å kjøpe julegave til han i år. Han er så liten at han ikke forstår noen ting. Dessuten kommer han til å få nok gaver fra besteforeldre og oldeforeldre :-) hvis det er noe vi trenger til han, så kjøper vi det bare utenom!

Vi skal kjøpe:) vi har hvert år gitt storesøster en juletrekule og den tradisjonen fortsetter vi også med til lillebror. Han har forsåvidt det meste fra før etter storesøster, men vi har kjøpt litt klær i større størrelser, litt leker som storesøster ville kjøpe og en badekåpe til vi begynner babysvømmingen etter jul:)

Åh badekåpe var lurt! :D

Jeg vet hun får babygym av svigers, ellers ville vi kjøpt det. Jeg veit ikke hva hun skal få jeg! Hun får så mye av de rundt oss! :P Men badekåpe skal jeg ta med meg!

Ååh juletrekuler, så koselig! Har du kjøpt kasse å ha det også eller? :D

Har ikke tenkt å kjøpe noe voldsomt til han siden han da bare er to mnd gammel, men vi har trnkt å kjøpe litt klær og litt leker som han kommer til å trenge etterhvert ;) Tror i grunn det kommer til å bli nok pakker under treet til han med disse tussede besteforeldrene ;)
Ja, det er noe med det :P Her er deg tussete besteforeldre og tanter og onkel ^^ Er så koselig! <3

Jeg vet hun får babygym av svigers, ellers ville vi kjøpt det. Jeg veit ikke hva hun skal få jeg! Hun får så mye av de rundt oss! :P Men badekåpe skal jeg ta med meg!
Ja det er det som er, har eller får egentlig alt, derfor blir det litt sånt småtteri her som han uansett vil trenge etterhvert :)

Vi setter penger av på konto samme sum som de andre barna får. Dersom ingen gir oss babygym til jul så kjøper vi det etter jul.

Vi åpner bankkonto til han og sender litt penger hver måned. Ber famillie å gjøre samme. Lillemann har alt han trenger nå så ingen vits med mer klær eller leker.

Vi tenkte å kjøpe babygym, vi har ikkje kjøpt noke av den typen utstyr enda, tenkte det var greit å vente sida det snart er jul. Ka tenker du da?:)
Jeg tror bebis skal få seg en deilig heldress i ull :) Hun får babygym av foreldrene mine, hvis ikke hadde vi kjøpt det.

Jeg vet hun får babygym av svigers, ellers ville vi kjøpt det. Jeg veit ikke hva hun skal få jeg! Hun får så mye av de rundt oss! :p Men badekåpe skal jeg ta med meg!
Vi setter penger av på konto samme sum som de andre barna får. Dersom ingen gir oss babygym til jul så kjøper vi det etter jul.
Kjøpt babygym :)

Ser at babygym er en gjenganger. Jeg hadde også tenkt på det, men nå lurer jeg på om det er litt sent? Snuppa er allerede mye våken på dagen, og i dag ble hun urolig i kurven sin, men helt rolig da hun fikk sitte i vippestolen og følge med på at jeg stelte meg... Virker faktisk som hun kjedet seg uten noe å se på!

Hva gjør dere når babyen er våken? Kan jo ikke sitte/stå og leke med henne heeele tiden, selv om jeg stort sett gjør det enda.

Back
Topp