Julegave mannen/samboer

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hva gir dere?
Jeg er helt tom for ideer og trenger inspirasjon

Elektroniske duppeditter, som Google home :D

Nå kjøper ikke jeg og samboer til hverandre, men hvis jeg skulle kjøpt så hadde det blitt en drone eller noe lignende :p han elsker slike ting :hilarious:

Vi kjøper ikke til hverandre hvis det ikke er noe veldig spesifikt den andre ønsker seg. Kjøper ikke bare for å kjøpe :)

Vurderer og droppe det. Han er av typen som ikke ønsker seg noe, men heller kjøper det selv. Julegaven han fikk i fjor er enda ikke tatt i bruk.. Han får fra sønnen vår da.

tidligere år har det vært mobil, morgenkåpe, klær, parfyme, likør/ whisky. I år tenker jeg muligens ny xbox.

Kjøper stortsett ting som jeg vet han liker men aldri kjøper selv.

Hobbyduppeditter. Jeg spurte, og fikk noen ekstremt spesifikke ønsker som jeg kjøper.

I år får vi sammen en kjøkkenmaskin. Han får nok ei pappabok fra ungene og et eller annet elektrisk kjøretøy kanskje fra meg ;) Tenker å kjøpe samme til storebror så slipper de å diskutere hvem som skal kjøre

Her ønsker han seg en bok, fleece og varme strømper. Har foreløpig kjøpt boken, samt noe småting fra guttene. Så får jeg se hva meg jeg putter oppi til han :-)

Pysjbukse i bambus fra Lilleba tror jeg det blir i år [emoji848]
Og boka til Northug kanskje [emoji4]

Apple iPods [emoji4] Håper de kommer på salg i morgen, men kjøper de uansett.

I år blir det en liten ølkasse med diverse spesialøl fra Polet i kategorier han liker, men som han ikke har smakt før. I fjor fikk han gavekort på ansiktsbehandling.

I år så ønsker han seg penger av meg, han holder på å spare til en kajakk

Back
Topp