Julegave fra jobben?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Tja de som jobber kvelden på juleaften får en liten ting, i fjord var der konfekt :)
Ellers får vi som regel no godis til avdelingen til jula :p

Fikk gavekort på massasje en gang, det var digg!

Nope ingen julegaver på oss. Jobber i kommunal bhg, så glad de ikke prioriterer penger på det ; )

Jobber for kommunen så det pleier ikke å være det store. Sist var det en sjokolade og en pakke te

Vi har alltid brukt å få konfekt og gavekort på coop :) I fjord fikk jeg avskjedsgave, siden jeg flyttet til sør i landet <3

Jeg må si jeg er noe overrasket over dere som får julegaver til 1500-2000 kr, altså rett og slett fordi jeg vet at gaver over 1000 kr pr år (inkludert evt sommergave, julegave, bursdagagave uten om visse runde dager etc) skal innrapporteres som lønn. Altså skal dere skattlegges for det over 1000 kr av det.

vi fikk vel et par kinobiletter i fjor, mener jeg, ikke allverdens altså. Julebordet er uten egenandel da, men også uten ektefelle. Mannens lurer jeg på om vi ikke betalte litt for, men der gikk vi sammen da.

Vi fikk superfine julegaver i den private bhg jeg jobbet i, nå jobber jeg i kommunen og får ingeting

Vi får ikke julegave av arbeidsgiver, men leverandørene pleier å komme innom med godteposer blant annet. Disse blir samlet inn og loddet ut til de ansatte.

Tidligere arbeidsgiver ga oss et gavekort i butikken og et bidrag til Unicef som de samarbeider med.

I år fikk vi velge litt selv, min går til røde kors. Kunne velge å få selv eller gi bort til andre.

Får ingenting. Avdeligen jeg jobber på får ei eske konfekt og frukt.
Før har jeg fått ei jakke, smykke, konfekt og gavekort :)

Ingenting! Bortsett fra å kanskje være så heldig å måtte jobbe i julen :p

Jobber i helsesektoren i kommunen...

Jobben har 600 på bruk på hver ansatt. Jeg kjøper gavekort siden det er så mye forskjellige ansatte. Får dem kjøpe hva dem vil.

Jobber i kommunal barnehage, men får ikke av kommunen. I løpet av fire år i jobb der har jeg fått julegave én gang, og det var av styreren som hadde kjøpt en kokebok av Arne Brimi til hver av oss i personalet. :)

Mannen min pleier å få en stor eske med diverse, jeg elsker gaven hans og gleder meg mer til den enn han gjør selv :p

Back
Topp