Julegave fra jobben?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jobber kommunalt så ikke mye å skryte av. For to år siden fikk vi stearinlys og servietter med ett personlig kort til. I fjor tror jeg vi fikk en liten sekk med godteri..,

Når jeg jobbet på sykehuset kunne vi ta med ei julestjerne hjem om vi ville......

Får aldri så mye som en blomst en gang. Ikke gir de noe til andre som trenger det heller.

Sent from my iPhone using BV Forum

Første årene fikk vi to dekketallerkener, og når mange hadde fått fullt sett begynte de å gi fenalår i steden :)
I tidligere jobber har det vært en flaske vin og to bra vinglass ;)

Jobber i en kommune, i tillegg en av terra-kommunene, så er dårlig med julegaver gitt :p handles inn litt julesnop til de som jobber juledagene da :)

Jobber i privat bedrift hvor det kun er sjefen og meg. Hans søster driver glassblåseri, og har de to årene jeg har jobbet der fått noe hun har laget :)

Nye jobben - tror ikke vi fikk noe hver for oss. Spandert julebort, tonnevis med sjokolade osv. Generelt er de svært gavmilde med oss, men kan ikke huske en konkret julegave.

Jeg har ikke jobba der jeg jobber nå i jula før, så akkurat det vet jeg ikke enda :P Men fikk gave på sommeravslutningen. Da fikk jeg et gavekort på 500 kr :)

Får vel ingenting i år ettersom jeg er sykemeldt/er i permisjon.
Ifjor fikk vi ta oss ut en vare til en viss verdi ifht stillingsprosent.
Året før der fikk vi gavekort på beløp etter stillingsprosent.

Har fått mange flotte gaver fra "bijobben" min, Mini Ipod første året, Skinn weekendbag andre året og Kari Traa ullskjorte og camelback flaske i fjor.
Flotte gaver jeg har brukt veldig mye :)

Fra hovedjobben min er det ingen gaver og få, men bruker å få litt fra ulike selgere/leverandører som stikker innom, men det deler jeg stort sett med kollegaene mine eller sjefen min da.

I tidligere jobber har jeg fått hjemmestrikka votter, hardangerbestik, blomstervaser, vin, julebakst, gavekort og Håndklær med navn på.

ifjor fikk vi et foredrag om hvordan selge bedre (jaja alle kjempe fornøyde med det :p )

Men de hadde julekalender med alt ifra vin, champagne, ipad +++ :p
også hadde de vist et ganske bra julebord, en helg med masse rart så synd for de med barn og familie som det ikke passet for :p

Men i år er jeg student så kommer nok ikke noe denne veien nå ;)

Får godtpose fra nissen! (Nei, jobber ikke i barnehage ;p )

Bruker alltid å få en vannkaraffel, mens mannen alltid får 1 fenalår :)

En brev hvor det står at julegaven vår er sendt til en eller annen plass!

Jobber i kommunen så er ingen voldsom presang. Får et vinglass med kommunevåpenet på hvert år :P
Første året glemte de meg, og hørt at de som er i perm ikke får- så foreløpig har jeg bare ett glass :P haha!
Avdelinga bruker å få en del julegodter som skal fordeles utover romjulen :)

Back
Topp