Julegave fra jobben?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
En amaryllis (tror det er det de heter, er en blomst i alle fall :p ) samme hvert år, har jobbet der i snart 8 år og har alltid blomsterpotta klar til den :p

Her blir det gitt penger til trengende istedet for de ansatte. Vi får et kort hvor det står hva/hvem de har gitt til på mine vegne :-)
Samme her.

Ja, får ulikt hvert år, men det er alltid noe bra. :) Får julekalender og påskeegg etc. også vi. Tihi...:D

Vi fikk treningstøy i fjor (jobbet som PT frem til sommeren) for rundt 1500-2000kr og året før fikk vi to treningstopper, versace toalettmappe med prøver fra prada og vichy, sportsdrikk og sjokolade! Utrolig takknemlig for det! :)

Har fått bok/bøker før, stort sett historiske kultursaker (arbeidsfeltet vårt), siste årene har vi fått billett til en forestilling av et eller annet - opera om fotball, for eksempel. ;)
Kan du ikke den dagen, er det synd for deg. :p

Har jobbet på flere forskjellige plasser oppigjennom årene.
På 1.jobb fikk vi julemiddag ute på hotell, samt julefrokost på jobb.
På en annen fikk vi vært vårt lammelår (fenalår).
I fjor jobba e ikke så fikk ikke noe. Eller jo, fikk julestjerne (blomst) fra borettslaget. (alle fikk)
Har stort sett vært blomst e har fått på de forskjellige plassene.

Personalet får 2 felles fruktkurver og 2 konfektesker på deling:P Så får vi dekket litt av julebordet:P

Her blir det gitt penger til trengende istedet for de ansatte. Vi får et kort hvor det står hva/hvem de har gitt til på mine vegne :-)
Flott tiltak

Første jobb vin, andre jobb litt forskjellig. 3 jobb vet ikke enda

Ingenting. Eller jo, dei som har seinvakt på julafta får ein liten ting. Eg fekk eit håndkle eit år, og ein twistpose eit år. Ganske stusselig med andre ord ;-) Men, så syns eg meir synd i pasientane, som for det første er innlagt, og for det andre gjerne ikkje har verken familie, eller får gaver......

Jobb 1: Pyntefigurer
Jobb 2: 1500 kr, vin og konfekt.
Jobb 3: Gavekort 500,- ene året, pose med vin, sjokolade, flaxlodd osv andre årene.
Jobb 4: Pose med vin, sjokolade osv ene året og Dab-radio andre året.

Back
Topp