Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, småen ble helt vill i blikket når vi var på IKEA hin dagen og hun så lekekjøkkenet der. Så det står øverst på listenLekekjøkken med tilbehør. Kommer sikkert på mer etterhvert.
Akebrett! Kjempegod ide!Ullklær, sko, lekekjøkken, akebrett (hvis vi ikke kjøper selv før den tid)
Hvorfor det?Jeg har tenkt litt på lekekjøkken, men måtte da også finne på noe i samme størrelse til storebror.
Jeg mistenker at han hadde reagert om hun fikk en så stor gave og han ikke gjorde det. Evt får de det sammen, det hadde nok vært det beste. De deler jo rom :-DHvorfor det?
Husker ikke hvor gammel han er jeg... ? Men det er jo ikke størrelsen det kommer an på men om han får noe han blir glad forJeg mistenker at han hadde reagert om hun fikk en så stor gave og han ikke gjorde det. Evt får de det sammen, det hadde nok vært det beste. De deler jo rom :-D
Han er 2 år eldre enn henne.Husker ikke hvor gammel han er jeg... ? Men det er jo ikke størrelsen det kommer an på men om han får noe han blir glad for![]()
Tror ikke det er unormalt at barn er opptatt av størrelsen på pakkeneHusker ikke hvor gammel han er jeg... ? Men det er jo ikke størrelsen det kommer an på men om han får noe han blir glad for![]()