Julegaveønsker

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Siden det er snakk om jul allerede... Hva står på ønskelistene til de små i år? Regner med besteforeldrene begynner å spørre snart.

Det var et godt spørsmål. Muligens noe ulltøy. Det er jo så forbanna dyrt. Ellers er jeg litt blank i forhold til leker... håper jeg kan hente litt inspirasjon herfra :P

Lekekjøkken med tilbehør. Kommer sikkert på mer etterhvert.
Samme her, småen ble helt vill i blikket når vi var på IKEA hin dagen og hun så lekekjøkkenet der. Så det står øverst på listen :D

Tenkte på lekekjøkken her også, han elsker d de har i bhg :)

Jeg har tenkt litt på lekekjøkken, men måtte da også finne på noe i samme størrelse til storebror.

Når det nærmer seg jul er det kanskje mer ting hun trenger som hun kan ønske seg.

Dukke, dukkeseng og dukkevogn. Hun elsker det de har i barnehagen.

har ingen anelse:o føler hun har det meste egentlig. men kanskje noe klær?:p lekekjøkken hadde nok også vært populært.

Her er det ikke vits i å ønske seg noe, mamma kjøper det ho vil uavhengig av ønsker :p

Har ønska bil til N. Favorittbilen hans gikk i oppløsning i helga. Og han ELSKER biler. Til Y og KA hat jeg ikke snøøring hva jeg skal ønske. :p

Kommer til å ønske hjemmestrikka ull og ullbody/tights fra Joha. Lenger har jeg ikke kommet. Muligens lekekjøkken hvis jeg klarer å lage plass på rommet hennes.

På listen vår har vi hittil:

Penger donert til et godt formål.
Penger til babysvømming
Opplevelser (bodegård besøk, tur på akvariet, fløyen, osv...)
Bøker
Mer kjøkken/mat leker til lekekjøkkenet.
Brio togsett (ulike på byggingsdeler)
Akebrett
Gavekort på nøstebarn
Klær (Ull)
Duplo (ulike sett, bodegård, tog, +++ )
Leke biler / lastebiler
Bord og stoler til rommet (hvit)
Lekedyr i plast
Puslespill i tre
Bilteppe

a7174038f48095f669274c56c0a0b4a9

Masse ønsker:-) Lite lekepiano i tre, sebra lekekjøkken og pynteluftballong, duplo, akebrett/kjelke med ratt, ull tøy til neste år, klær til neste år og hjemnestrikk :-*
Bøker er også bra :-)

Jeg mistenker at han hadde reagert om hun fikk en så stor gave og han ikke gjorde det. Evt får de det sammen, det hadde nok vært det beste. De deler jo rom :-D

Jeg mistenker at han hadde reagert om hun fikk en så stor gave og han ikke gjorde det. Evt får de det sammen, det hadde nok vært det beste. De deler jo rom :-D
Husker ikke hvor gammel han er jeg... ? Men det er jo ikke størrelsen det kommer an på men om han får noe han blir glad for :)

Husker ikke hvor gammel han er jeg... ? Men det er jo ikke størrelsen det kommer an på men om han får noe han blir glad for :)
Tror ikke det er unormalt at barn er opptatt av størrelsen på pakkene :)

Back
Topp