Juleforberedelser

Hermine

Gift med forumet
Da er jeg endelig igang med julegaveinnkjøpene! Fikk kjøpt hele 6 presanger i dag:-) De øvrige gavene har jeg planer for, og noe skal bestilles på nett i neste uke (når de forhåpentligvis har varene på lager igjen). Veldig fornøyd med dagens innsats! I morgen tenker jeg å starte med litt baking:-)
Flere som er igang?

Da er jeg endelig igang med julegaveinnkjøpene! Fikk kjøpt hele 6 presanger i dag:-) De øvrige gavene har jeg planer for, og noe skal bestilles på nett i neste uke (når de forhåpentligvis har varene på lager igjen). Veldig fornøyd med dagens innsats! I morgen tenker jeg å starte med litt baking:-)
Flere som er igang?
Jeg er ferdig med alle gaver, både julegaver å bursdagsgaver for resten av året :-D herlig å være ferdig med både innkjøp å innpakking så tidligt :-)

Har kjøpt fire gaver til ungene og adventskalendere. Ellers er jeg godt i gang med å teste ut julebrus og kakemann :p Synes der er for tidlig å bake noe selv enda.

Har handlet alle julegavene, venter på en fra ebay. I dag ble jeg ferdig med å pakke inn alle gavene bortsett fra 4. Hurra! 39 julegaver totalt :)

Jeg begynte å handle julegaver i helga som var, og føler jeg er godt igang nå. Pleier ikke å handle så mye på nett, men har planer om det i år. Også er jeg igang med å strikke og hekle litt gaver :)

Noen som vil dele hva de har kjøpt i gave til folk? :) er en veldig nysgjerrig person og synes det er så spennende å høre hvor kreative folk er i forhold til meg selv :D

Har forøvrig ikke started med gaver i det hele tatt ennå. Og vet ikke helt om jeg orker det i år heller. Har en del utgifter som må prioriteres, samt en garderobe å kjøpe for lillegutt som mangler alt.

Jeg er ferdig med alle gaver, både julegaver å bursdagsgaver for resten av året :-D herlig å være ferdig med både innkjøp å innpakking så tidligt :-)

Så deilig da! Bra du nevner det med innpakking. Tror jeg skal få det gjort ganske snart, så er det ferdig:-) Fort gjort å glemme innpakningen når man endelig har varene i hus..

Ja, jeg har ikke fått pakket inn de gavene jeg har kjøpt siden jeg ikke hadde papir. Føler jeg lever litt utrygt med to som er rundt over alt i huset. Plutselig finner de gavene i skapet :p

Hvordan får dere tid...?
Har ikke begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe til folk jeg :(

Ja, jeg har ikke fått pakket inn de gavene jeg har kjøpt siden jeg ikke hadde papir. Føler jeg lever litt utrygt med to som er rundt over alt i huset. Plutselig finner de gavene i skapet :p

Hehe, ja jeg kan forstå det er en viss fare for det ja:-) Her er det bare pusen som er nysgjerrig på alt som er nytt. Og er det noe mykt og deilig så kan du være sikker på at hun skal ligge der:-)

Pusen vår driver og stikker av med kosekluten jeg kjøpte til babyen.. Hun har heldigvis sluttet å legge seg i vuggen. Vil ikke ha kattehår der. Hun er en liten rampus på 7 mnd.

Har ordnet en til svigermor og svigerfar, konsertbilletter:) ellers er fint lite ordnet, men har begynt å spør litt rundt hva folk ønsker seg;)

Jeg og Kjære gikk to dager mer eller mindre i strekk på kjøpesentere denne uken men jeg er så stolt for vi er mer eller mindre ferdig med alt og det er såå deilig! :happy: Jeg elsker egentlig å handle julegaver i Desember og jeg tar meg good tid så det er litt kjedelig at jeg ikke får gjort det i år, men kanskje om lille kommer sent November/tidlig Desember så kan han være med meg på litt koseshopping, hihi. :smug:

Har startet smått med julegave-shoppingen, men nå må det legges litt på hylla ettersom jeg skal flytte neste uke å må nesten få det klart til lille kommer :-p
Men har notert hva jeg skal kjøpe inn til de fleste, så det skal nok gå ganske greit! :-)

Begynte smått i slutten av september med kalendergaver og nettshopping :D Tatt det litt gradvis etter det. Gavene er nesten i boks, ferdig pakket inn. Så nå går jeg å tenker på når jeg skal få opp julepynten! Haha :D Med termin 7des så vil jeg egentlig ha alt klart innen 1 senest :P Jeg elsker juletiden, så det gjør meg ingenting å ha ettpar uker ekstra med juletreet :D :D

Har fått handlet inn noen gaver allerede :)
Har lister på de jeg ikke har fått kjøpt enda. Tenkte å få kjøpt unna i starten av november. Både de siste julegavene og kalendergavene :)

Jeg og Kjære gikk to dager mer eller mindre i strekk på kjøpesentere denne uken men jeg er så stolt for vi er mer eller mindre ferdig med alt og det er såå deilig! :happy: Jeg elsker egentlig å handle julegaver i Desember og jeg tar meg good tid så det er litt kjedelig at jeg ikke får gjort det i år, men kanskje om lille kommer sent November/tidlig Desember så kan han være med meg på litt koseshopping, hihi. :smug:
Åh skulle ønske jeg hadde samme glede som deg! Du kan godt få ta julegavehandelen min altså :D :P hihi jeg synes det er stress. Er jo ingen som faktisk ønsker seg noe, så blir til at jeg må gjette meg fram til hva som kan være fine gaver :P

Wow! Så flinke dere er! Helt imponert jeg altså:-)

Fikk kjærestetur til London av samboer i september så da fikk vi unna så si alle julegavene der :D kjempe deilig å være så godt i gang tidlig:) julekalender til samboer ble i år bestilt på forskjellige steder på nett, men kjempe fornøyd :)

Back
Topp