Juleforberedelser, Listen med stor L.

Ingen som har kommet på, utført, ledd av, nektet for eller kommentert denne i år i det hele tatt?
 
Jeg jeg fant jeg fant.

Det er bare 9 uker til jul. Er folket klare?

Denne passer nok ikke for meg i år heller. Men jeg vurderer absolutt en kombinasjon av denne, flylady, mine egne planer og litt andre innspill.

For som vanlig. Det er midten av oktober, huset står på hode og jeg begynner å tenke på jul når flylady sender mail om at det snart er tils for holiday cruising missions. Og da kommer jeg også på denne
 
Ikke klar for denne heller
I år har jeg i det minste ikke blomster på trappa som jeg nekter å rydde bort enda. (jeg bare går og tenker på om jeg burde skaffet noen)

Men det er litt rot så jeg kunne helt klart ryddet på trappen. Det er bare likevel sånn at å lese denne er mer enn nok for meg ;)
 
Wow :wideyed:
 
Elsker lister så denne er nå skrevet ut!:D men må vente til etter fødsel med å få gjort hele lista:p denne kan fint brukes året rundt, er jo bare å kutte juletingene når d ikke er jul:)
 
Som helhetsprosjekt, med ei liste pr MND kan den nok passe meg bedre. (Da kan jeg kanskje komme meg såpas ovenpå at jeg kan klare å ta en i uka før jul. Pr nå er huset såpass at ei sånn i uka er umulig siden jeg også har jobb og et liv med tre unger som må følges opp
 
Først kom "100 dager til jul!" på fb. Så kom en snap på "når du innser at det bare er 15 fredager til jul!"

Og hodet mitt.... Det gikk rett til denne tråden. Det er noe mer enn de 10 ukene igjen, men jeg som egentlig trenger denne mer som et års-prosjekt trekker inn hit likevel. Jeg skal vel og merke ikke jobbe med inngangspartiet på utsiden i alle fall, det pissregner, blåser og er meldt tordenvær. (som jeg håper venter til etter 16 i alle fall, minstemor skal tilbringe dagen på fotballskole. Ute.)

Men jeg kjenner på et gryende behov for å ta tak i huset til jul.
 
Back
Topp