Boblefrua
Forumet er livet
Ja, men da ser jo alle de kule tegnene jeg gir deg! Og gamle nickNettleser er gørr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men da ser jo alle de kule tegnene jeg gir deg! Og gamle nickNettleser er gørr
Og bare en av ukene er det beregnet at mannen hjelper til. Rydde garasjen...Skjønner ikke at man må gjøre alt det der :-o
Er utslitt før jula kommer da jo :-o
Dytter jeg, siden det snart er jul.
Den lista er hvis du har egne gartner og to hushjelperSkjønner ikke at man må gjøre alt det der :-o
Heldige mannen min da, vi har ikke garasjeOg bare en av ukene er det beregnet at mannen hjelper til. Rydde garasjen...
Man må ikke. Man kan heller ta seg ett glass vin og slippeSkjønner ikke at man må gjøre alt det der :-o
Hahah, så det er verdt en titt kanskjeJa, men da ser jo alle de kule tegnene jeg gir deg! Og gamle nick
Haha, JeppOg bare en av ukene er det beregnet at mannen hjelper til. Rydde garasjen...
Haha, det stemmerDen lista er hvis du har egne gartner og to hushjelper
Hvis man liker vinMan må ikke. Man kan heller ta seg ett glass vin og slippe
Absolutt!Haha, det stemmer
Og gjerne barnevakt og
Om man ikke liker vin, tror jeg at ett glass allikevel er bedreHvis man liker vin
Hahaha, ja da glemmer man iallefall listaOm man ikke liker vin, tror jeg at ett glass allikevel er bedre
Jeg tror at å sette seg under et pledd med et stort krus kakao også kan funke...Om man ikke liker vin, tror jeg at ett glass allikevel er bedre
Vi har, ryddes bør den også, begge bilene står ute...Heldige mannen min da, vi har ikke garasje
Skjønner ikke at man må gjøre alt det der :-o
Tenk at 1) mannen låser soverommet vårt om vi har besøk med mye unger..Er du ikke redd for at noen skal undersøke skuffene på soverommet i løpet av jula altså? Tenk så flaut å ikke ha organisert trusene dine
Tenk at 1) mannen låser soverommet vårt om vi har besøk med mye unger..
2) det er langt mer enn usorterte truser å bekymre seg for her. Soverommet er det vi putter alt mulig når vi rydder. Her er kasser med mye rart langs veggene...
Jepp.Kjenner til den der, ja. Deilig med rent og ryddig hus til jul, men her prioriteres de rommene som er strengt tatt nødvendige for andre å beskue
Jepp.
Mao ikke vårt soverom, vaskerommet, gjesterommet om det ikke er svigerfamilien (de bor på andre kanten av landet. Min familie skal ikke overnatte)
Dog, vårt soverom skal faktisk tas til jul. Siden vi får en baby rett over nyttår vil jeg vaske ned der inne. Og i den sammenheng kommer sikkert svigermor. Så da er det bare vaskerommet jeg kan droppe? ikke for det, svigermor insisterer glatt på å henge opp klesvasken min. Jadda. Om det er undertøy eller annet. Eller bleievasken, hvor man må forklare at "nei, det der er ikke babyen sitt, det er mitt..." (bruker tøybleier. Og tøybind...)