Julefering og forventninger

Samme tenker jeg! Allerede begynt å tenke / planlegge julegaver.. også får de som vil, komme til oss.. men da også være klar over at de må bidra med matlagning og eventuelt annet!! Alt ettersom..

Akkurat. Orker ikke å planlegge storgreier, man vet aldri når man føder, eller evt hvorda formen er
 
Slenger meg litt på her selv om det ikke har skjedd noe på en stund:) jeg har termin 2 desember og storesøster kom over en uke før termin, så har et håp om at han kommer i november. Men her har vi min familie som er delt i 3 pluss hans familie. Jeg synes jula er noe styr når ikke jeg har en liten baby og alle skal ha oss med på feiringer hele jula til ende.. I fjor endte vi med 5 selskaper på 3 dager... kjenner jeg gruer meg noe ekstremt og de er jo enda mer på i år siden vi har en baby og da må vi visst vertfall komme innom alle så alle kan hilse på og kose med..dette kommer fra både foreldre, besteforeldre, tanter og onkler. Blir helt svett!
 
Jeg har ikke termin før helt på slutten av desember etter min beregning-starten på jan om jeg skal følge OUL(hvilket forsåvidt også betyr at jeg fikk positiv test to dager etter jeg ble gravid), men man vet jo aldri når hun dukker opp, og den siste tiden er tung og slitsom uansett. Jeg tenker at jeg ingen steder på kroppen har lyst til å rundvaske hus, få hjem de vanlige gjestene og stå på kjøkkenet fra morgen til kveld å kokkelere på julaften om jeg fortsatt er gravid eller har nyfødt baby. Vi har en gutt på 8 som selvfølgelig må få en julefeiring. Jeg er veldig glad i jula selv også. For min del kan vi gjerne feire hos andre, men da er kriteriene at svigermor med sambo kan være til stede. Får ikke helt kabalen til å gå opp, men det ordner seg nok
 
Back
Topp