Julefeiring

Mamma16

Glad i forumet
Julibarna 2019
Hvor skal dere feire jul?
Jeg skal feire hjemme sammen med samboer og jentungen.

Jeg skal feire hjemme sammen med barna og mannen. Vet ikke helt om vi får gjester, men hadde vært litt deilig og bare vært oss :happy:

Vi skal feire hos tanten min. Vi blir ikke så mangen, men det skal bli herlig :happy:

Vi skal feire hos min svigerfamilie, håper på at neste jul er vi for oss selv, siden familien blir større i juli :)

Jeg og samboer ska spise og åpne gaver hos min far :) så skal vi dra videre til svigers som skulle feire på hytta. Så blir vi nok der noen dager.

Skal feire jul hos svigerfar, men foreldre mine skal også være med. Tror det blir en fin feiring, spesielt for minstemor :)

I år skal vi feire hos svigermor og samboeren hennes. Vi tar annenhvert år hos min familie og mannens :happy:

Vi skal til min mor, sammen med mann og 2 barn. Så kommer 1 søster med mann og 2 barn, og en søster til med sambo og 2 barn :D Det blir liv laga hehe

Skal til svigermor og være der i litt over en uke. 2 åringen gleder seg til å være hos bestemor og besøke søskenbarn som også bor samme sted og vi gleder oss til litt ferie og hjelp med barnevakt :)

• Liker
Reactions: Kkk
Vi skal egentlig feire hjemme hos oss med begges foreldre, samt min søster med datter og hans bror på besøk. Men nå er jeg litt bekymret siden jeg er gravid. Sist var jeg så dårlig og tålte så lite, og er redd det kan bli for mye nå. Usikker hvordan løse det..

Vi blir hos min svigerinne med familie og farmor og farfar

Vi skal også være hos svigers. Veldig koselig, også er de knallgode på julemat:happy:

Vi skal være hjemme alene for første gang. Veldig rart, begge svigerforeldrene mine døde på kort tid og pappa også, så da er det bare mamma igjen og hun skal feire sammen med sin pappa på andre siden av landet. Så da er vi tre stykker pluss nurket i magen :Heartred

Back
Topp