Julefeiring

Familien til mannen.. for 4 året på rad, og det eneste jeg vil er å lage min egen jul.. sutrete, jeg vet... :(
men, neste år _skal_ det bli egen jul! Dét gleder jeg meg til! :playful:

Hjemme med barna og nye kjæresten . Kommer også min mor og kanskje noen av mine søsken

Vi feirer hjemme sammen med min familie! Syns det er greit å slippe å dra ut unger, samt dra hjem berg av gaver om kvelden. Så får vi lagt unger, og har voksen julefeiring etterpå :greet008:greet008

Vi blir hjemme hos oss, bare jeg, samboer og sønnen vår på 2 :-) vi orker ikke å farte rundt med 2 åringen, vil heller være hjemme og nyte hverandres selskap og se på lillegullet når han leker med gavene sine ☺️

I år skal vi feire jul hos svigermor :) til neste år blir det jul i nytt hus med lillegull og hele familien :love017

Jeg og samboer feirer fortsatt jul hver for oss. Jeg drar oppover for å feire jul med mamma, pappa og søsken/tantebarn. Han hjem til sine foreldre med sine søsken, partnere og barn.

Vi har ikke blitt så voksne enda at vi feirer sammen. Vi er alt for familiekjære begge to.
Nå blir dette siste året da. Etter det får vi feire annenhvert år hos de. Selvfølgelig annerledes når vi har et barn sammen :)

Vi skal til svigerfar, der kommer en av søstrene til mannen +kjærest og tante med mann og barn. Heldigvis er tantens minste sønn på alder med vår, og de har mye glede av hverandre.

I fjor feiret vi hjemme hos oss selv, bare mannen jeg og Lillemor.
I år skal vi feire hjemme hos mine foreldre. For første gang på 10 år skal alle søsknene mine med familie hjem til foreldrene våre. Mannen har bare sin mor her i Norge, så hun skal feire sammen med oss. Så vi blir vel omtrent 14 stykker tilbords på julaften. Med unntak av svigermor (som bare bor 20 min unna), så skal vi alle overnatte hos mamma&pappa.

Mann og barn hos svigers. Eg på jobb. Første gang eg ikkje får feiret mef guttungen :(

I fjor feiret vi hjemme hos oss selv, bare mannen jeg og Lillemor.
I år skal vi feire hjemme hos mine foreldre. For første gang på 10 år skal alle søsknene mine med familie hjem til foreldrene våre. Mannen har bare sin mor her i Norge, så hun skal feire sammen med oss. Så vi blir vel omtrent 14 stykker tilbords på julaften. Med unntak av svigermor (som bare bor 20 min unna), så skal vi alle overnatte hos mamma&pappa.
Vi skal oss feire hos oss selv. Jeg, mannen og jenta vår:happy:

Vi blir hjemme hos oss, bare jeg, samboer og sønnen vår på 2 :) vi orker ikke å farte rundt med 2 åringen, vil heller være hjemme og nyte hverandres selskap og se på lillegullet når han leker med gavene sine ☺️
Vi skal også feire for oss selv:)

Skal til mamma og pappa i år, er annenhvert år hos de og hos svigers :santa

Back
Topp