Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert ikke enkelt det, men håper der får en fin jul likevel.Mann og barn hos svigers. Eg på jobb. Første gang eg ikkje får feiret mef guttungen![]()

Vi skal oss feire hos oss selv. Jeg, mannen og jenta vårI fjor feiret vi hjemme hos oss selv, bare mannen jeg og Lillemor.
I år skal vi feire hjemme hos mine foreldre. For første gang på 10 år skal alle søsknene mine med familie hjem til foreldrene våre. Mannen har bare sin mor her i Norge, så hun skal feire sammen med oss. Så vi blir vel omtrent 14 stykker tilbords på julaften. Med unntak av svigermor (som bare bor 20 min unna), så skal vi alle overnatte hos mamma&pappa.

Vi skal også feire for oss selvVi blir hjemme hos oss, bare jeg, samboer og sønnen vår på 2vi orker ikke å farte rundt med 2 åringen, vil heller være hjemme og nyte hverandres selskap og se på lillegullet når han leker med gavene sine
![]()
Det er stas. Vi startet den tradisjonen i fjor.Familien til mannen.. for 4 året på rad, og det eneste jeg vil er å lage min egen jul.. sutrete, jeg vet...
men, neste år _skal_ det bli egen jul! Dét gleder jeg meg til!![]()
Får nokben fin jul for det, men litt tristSikkert ikke enkelt det, men håper der får en fin jul likevel.![]()