skal kose meg med CB julebrus og kakemann i høstferien jeg bare 5 uker tilJaaa.. CB sin julebrus = NAMNAM Å de billige pepperkagane au da
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal kose meg med CB julebrus og kakemann i høstferien jeg bare 5 uker tilJaaa.. CB sin julebrus = NAMNAM Å de billige pepperkagane au da
Ja det holder jeg me deg i tror pinade jeg må gjøre det sammeskal kose meg med CB julebrus og kakemann i høstferien jeg bare 5 uker til
hehe det kommer jo alltid 1 oktober såå.. Jeg er jo gravid så jeg har lovJa det holder jeg me deg i tror pinade jeg må gjøre det samme
Samme jeg au tenker.. orker ikke vente til jul i år må jeg ha så må jeg hahehe det kommer jo alltid 1 oktober såå.. Jeg er jo gravid så jeg har lov
Rødbrusen som selges er ihvertfall ikke samme brus som den julebrusen som jeg kjøper. Den rødbrusen som selges er lik en del julebruser, de smaker sånn ekkel bringebær. Jeg liker julebrus med kunstig jordbærsmak jeg.Se om de har rødbrusen i salg, det er samme bruse .
Om ikke så ta kontakt med bryggeriet så kan de kanskje hjelpe deg med en kasse eller to
Denne smakte nesten som Sørlandets julebrus daRødbrusen som selges er ihvertfall ikke samme brus som den julebrusen som jeg kjøper. Den rødbrusen som selges er lik en del julebruser, de smaker sånn ekkel bringebær. Jeg liker julebrus med kunstig jordbærsmak jeg.