Julebrus !!!!

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Ååå jeg har så lyst på julebrus den fra cb ! Åååh noen som vett når de kommer ut på butikken ? :P første gang jeg ønsker at jule ting kommer tidlig.. men nå begynner jeg og bli desperat :P hehe

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Kommer sikkert i oktober en gang ;) Jeg har så lyst på julemat jeg :P

Tror nok du må vente til oktober. Muligens det begynner å komme i noen butikker i slutten av september

På. Gleder meg til julebrus!! Selv om ingen annen brus frister så gleder jeg meg til julebrus og pepperkaker kommer i butikkene :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Her i huset venter vi med alle juleprodukter til 1.desember :) Da blir det ekstra godt ;)

Åhhhh jeg å vil ha julebrus

Julebrus og julemat høres herlig ut:)! Det er vel ikke mange ukene til vi ser julebrus i butikkene:)
Selv tenker jeg på de påskeeggene i de lilla eggekartongene om dagen.☺️.. Har så lyst på..

Sent from my iPhone using BV Forum

Julebrus og julemat høres herlig ut:)! Det er vel ikke mange ukene til vi ser julebrus i butikkene:)
Selv tenker jeg på de påskeeggene i de lilla eggekartongene om dagen.☺️.. Har så lyst på..

Sent from my iPhone using BV Forum
er det de dem pleier og selge til påske du tenke på ? ;)

Se om de har rødbrusen i salg, det er samme bruse .
Om ikke så ta kontakt med bryggeriet så kan de kanskje hjelpe deg med en kasse eller to :-)

Her i huset venter vi med alle juleprodukter til 1.desember :) Da blir det ekstra godt ;)

Foruten julepresangene så er all baking av julebakst satt til første helgen i advent :-)
Har ikke anledning til å vente med presangene så lenge :-/ :-)

Åh, måtte du si d? Jeg er smådesp etter Dahls julebrus :p
Og sånne melkesjokoladekuler fra Freia ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Ååå jeg har så lyst på julebrus den fra cb ! Åååh noen som vett når de kommer ut på butikken ? :P første gang jeg ønsker at jule ting kommer tidlig.. men nå begynner jeg og bli desperat :P hehe

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Jaaa.. CB sin julebrus = NAMNAM ;) Å de billige pepperkagane au da :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Foruten julepresangene så er all baking av julebakst satt til første helgen i advent :-)
Har ikke anledning til å vente med presangene så lenge :-/ :-)
Nei, jeg gjør meg alltid ferdig med alt sv gaver i november, koselig og ha desember til bare kos og ikke stress :D

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp