Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Si fra til en servitør /bartender.Kos deg! Og heldig med medbragt. Jeg skal være med mannen og jobben hans på julebord, vet ikke helt hvordan jeg løser det på restaurant...
Ja. Og muligens hente all drikke selv i baren. Men er så få ansatte at vi sitter på samme langbord, at én ikke drikker fra de åpnede flaskene på fellesen blir veldig synlig. Hmm...Si fra til en servitør /bartender.
Kan gjerne si du ikke er glad i vin? Gå innom baren når du tar en tur på "do"Ja. Og muligens hente all drikke selv i baren. Men er så få ansatte at vi sitter på samme langbord, at én ikke drikker fra de åpnede flaskene på fellesen blir veldig synlig. Hmm...
Bytter du etiketten eller bare satser du på at ingen ser det er alkoholfritt? Jeg forsøkte å få av en etikett for å lime på en alkoholfri flaske, men fikk det ikke tilPå vei til julebord med ken haug alkoholfri vin![]()

Av tidligere erfaring fyller du alkoholfri vin over på en flaske som hadde alkohol holdig vin tidligereBytter du etiketten eller bare satser du på at ingen ser det er alkoholfritt? Jeg forsøkte å få av en etikett for å lime på en alkoholfri flaske, men fikk det ikke til![]()

Lurt! Takk for tips!Av tidligere erfaring fyller du alkoholfri vin over på en flaske som hadde alkohol holdig vin tidligere
Eneste man trenger å tenke på er å vaske flaska veldig godt på forhånd
Evt bare kjøpe to dunker og prøve flytte over posen og lime boksen igjen![]()
På mine flasker ser du det ikke om du ikke studerer demBytter du etiketten eller bare satser du på at ingen ser det er alkoholfritt? Jeg forsøkte å få av en etikett for å lime på en alkoholfri flaske, men fikk det ikke til![]()
Hvilke flasker? Selv har jeg spart på og vasket noen bulmers-flasker med kork som jeg setter oppå igjen til julebord-vorspiel. Har vært tilnærmet alkoholfri siden vi begynte å prøve, så har samlet opp litt tips underveisPå mine flasker ser du det ikke om du ikke studerer dem
Var veldig glad i både vin, øl og shots i fjorKan gjerne si du ikke er glad i vin? Gå innom baren når du tar en tur på "do"
Får finne på noe lurt, har noen uker igjen å tenke på.Ååh skal rett på polet idag!! 30årsdag ikveldDisse to var veldig gode![]()