Julebord

Kos deg! Og heldig med medbragt. Jeg skal være med mannen og jobben hans på julebord, vet ikke helt hvordan jeg løser det på restaurant...

Kos deg! Og heldig med medbragt. Jeg skal være med mannen og jobben hans på julebord, vet ikke helt hvordan jeg løser det på restaurant...
Si fra til en servitør /bartender.

Si fra til en servitør /bartender.
Ja. Og muligens hente all drikke selv i baren. Men er så få ansatte at vi sitter på samme langbord, at én ikke drikker fra de åpnede flaskene på fellesen blir veldig synlig. Hmm...

Julebord 2. Fredagen på rad her. Sist skjønte alle at jeg var gravid(tror vi) da jeg kjørte! Da var det med jobben til mannen.
Den her gangen har jeg med alkoholfri vin. Litt spent, men tror det skal gå fint. Med min jobb denne gangen. Det verste er at jeg blir så kvalm når jeg ikke får middag til rett tid:D

Du kan jo bare si du ikke føler for å drikke idag. Det er jo en ærlig sak. Ikke lyver du heller. :rolleyes:

Ja. Og muligens hente all drikke selv i baren. Men er så få ansatte at vi sitter på samme langbord, at én ikke drikker fra de åpnede flaskene på fellesen blir veldig synlig. Hmm...
Kan gjerne si du ikke er glad i vin? Gå innom baren når du tar en tur på "do"

På vei til julebord med ken haug alkoholfri vin ❤️❤️❤️❤️
Bytter du etiketten eller bare satser du på at ingen ser det er alkoholfritt? Jeg forsøkte å få av en etikett for å lime på en alkoholfri flaske, men fikk det ikke til :wacky:

Bytter du etiketten eller bare satser du på at ingen ser det er alkoholfritt? Jeg forsøkte å få av en etikett for å lime på en alkoholfri flaske, men fikk det ikke til :wacky:
Av tidligere erfaring fyller du alkoholfri vin over på en flaske som hadde alkohol holdig vin tidligere :smug:
Eneste man trenger å tenke på er å vaske flaska veldig godt på forhånd :wacky:
Evt bare kjøpe to dunker og prøve flytte over posen og lime boksen igjen :rolleyes:

På mine flasker ser du det ikke om du ikke studerer dem
Hvilke flasker? Selv har jeg spart på og vasket noen bulmers-flasker med kork som jeg setter oppå igjen til julebord-vorspiel. Har vært tilnærmet alkoholfri siden vi begynte å prøve, så har samlet opp litt tips underveis :)

Disse to var veldig gode ☺️

Vedlegg

• Screenshot_20191116_005121_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191116_005121_com.android.chrome.jpg
    18,3 KB · Visninger: 17
  • Screenshot_20191116_005203_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191116_005203_com.android.chrome.jpg
    17 KB · Visninger: 17
Back
Topp