M
Moderator Irene
Guest
Skal dere på julebord i år? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på hotell med jobben til mannen lørdag til søndag, gleder meg såå mye! Og ikke minst deilig å ha et nært sted å trekke seg tilbake når man blir slitenSkal på kombinert seminar og julebord fra torsdag til fredagGleder meg!
Absolutt! Vi skal på Holmsbu, så det kan nok hende at jeg unner meg en svømmetur og/eller ansiktsbehandling mellom seminaret og julebordetJeg skal på hotell med jobben til mannen lørdag til søndag, gleder meg såå mye! Og ikke minst deilig å ha et nært sted å trekke seg tilbake når man blir sliten![]()
Åh, høres deilig ut! Jeg skal ut med håndverkere, så der er det hæla i taket fra man sjekker inn. Men desto bedre å ha hotellrommet underveisAbsolutt! Vi skal på Holmsbu, så det kan nok hende at jeg unner meg en svømmetur og/eller ansiktsbehandling mellom seminaret og julebordetOg det gjør meg absolutt ingenting å være edru, det er generelt lite fyll på julebordene på jobb, heller god stemning vil jeg si
![]()
Høres ut som en morsom festÅh, høres deilig ut! Jeg skal ut med håndverkere, så der er det hæla i taket fra man sjekker inn. Men desto bedre å ha hotellrommet underveis![]()
Takk, det skal jeg nokHøres ut som en morsom festkos deg!!