Julebord?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Mannen sier vi hoppet over i år :)

Har vært med jobben og med jentene. Hadde helt klart mest ut av det med jentene! Var med fra start til 23/før folk dro ut med begge gjengene. Deilig å våkne uten fyllesyke dagen etter :P

Ja, kom akkurat hjem fra et :) Var hjemme hos ei fra jobben min, spiste god mat og kosa oss masse :)

Jeg var på julebord i går! Alltid gøyalt å se sjefen brisen mens man selv er klin edru [emoji14] Ha ha

Har vært på julebord med jobben, koselig med litt sosialt :)

Skal på kombinert seminar og julebord fra torsdag til fredag :) Gleder meg!

Skal på kombinert seminar og julebord fra torsdag til fredag :) Gleder meg!
Jeg skal på hotell med jobben til mannen lørdag til søndag, gleder meg såå mye! Og ikke minst deilig å ha et nært sted å trekke seg tilbake når man blir sliten :)

Jeg skal på hotell med jobben til mannen lørdag til søndag, gleder meg såå mye! Og ikke minst deilig å ha et nært sted å trekke seg tilbake når man blir sliten :)
Absolutt! Vi skal på Holmsbu, så det kan nok hende at jeg unner meg en svømmetur og/eller ansiktsbehandling mellom seminaret og julebordet ;) Og det gjør meg absolutt ingenting å være edru, det er generelt lite fyll på julebordene på jobb, heller god stemning vil jeg si :)

Absolutt! Vi skal på Holmsbu, så det kan nok hende at jeg unner meg en svømmetur og/eller ansiktsbehandling mellom seminaret og julebordet ;) Og det gjør meg absolutt ingenting å være edru, det er generelt lite fyll på julebordene på jobb, heller god stemning vil jeg si :)
Åh, høres deilig ut! Jeg skal ut med håndverkere, så der er det hæla i taket fra man sjekker inn. Men desto bedre å ha hotellrommet underveis :)

Back
Topp