Julebord?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Skal dere på julebord med jobben eller andre julebord? :)

Ferdig med årets tre.

Et med familie/venner, et med jobb og et med fagforeingens lokalavdeling.

Skal egentlig imorgen, men hverken bekkenet eller kynnerne tillater det.. Tror det er best at jeg heller tar det med ro!

Har vært på ett med jobben, ett med danseklubben, og har ett igjen med kjærestens familie :)

Skal med jobben til gubben i morgen og et venne julebord den 19. Gruer meg litt til begge de men det skal nok gå bra :-)

Skal på julebord i morgen med jobben til mannen:) Kan ikke si jeg gleder meg, men hvis ikke bekkenet krangler veldig så går det vel bra.

Var forrige helg, og holdt ut faktisk til kl 00:30 :-)

Skal med familien på søndag. Med jobben skal vi bare ut å spise så det pleier å ta et par timer bare, og det er på en vanlig kveld

Nei. På min jobb har vi ikke julebord, men nyttprsball. Blir derfor ikke før I slutten av januar :/

Her blir det tre julebord! Et med venner og to med jobb!

Har vært med jobben og det var kjempekoselig :) også har venninnene hatt. Da dro vi ut og spiste. Også helt supert. Godt når man går hjemme så lenge!

Skulle vært med mannen sin jobb i går, men han var syk, så det ble avlyst:-/ Skal med min jobb på fredag da, så de blir nok kjekt:-)

Skulle egentlig på julebord med mannen forrige helg, men formen var dårlig og vi ble hjemme. Jobben har julebord senere i desember, men jeg skal ikke på det heller. Skal prøve å dra på jobbens julelunsj i stede :-)

Jobben har ikke julebord før langt ut i januar, så den blir jeg ikke med på i år! Hadde uansett ikke vært noe særlig å være der med stor mage.. Har egentlig gitt opp å være sosial :p

Jeg var sammen med kjæresten på hans julebord på fredag, og skal på mitt julebord neste fredag og julebord/reunion etter ungdomsskolen uken etter det igjen. Ingen av de to siste er med følge, og kjæresten er kjempenervøs for at jeg skal dra. Nesten så jeg får dårlig samvittighet fordi jeg vil gå, men samtidig har jeg ikke lyst til å bure emg inne hjemme bare fordi jeg er høygravid!

Back
Topp