Julebord?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Jeg var sammen med kjæresten på hans julebord på fredag, og skal på mitt julebord neste fredag og julebord/reunion etter ungdomsskolen uken etter det igjen. Ingen av de to siste er med følge, og kjæresten er kjempenervøs for at jeg skal dra. Nesten så jeg får dårlig samvittighet fordi jeg vil gå, men samtidig har jeg ikke lyst til å bure emg inne hjemme bare fordi jeg er høygravid!
Det blir sikkert kjempekoselig:) Sikkert ingenting å være bekymret for. En må bare tenke at det kan bli ei stund til man har mulighet til å dra ut alene;) Nyt og kos deg!!

Nå har jeg hatt helga mi med sosialiteter. Det var kjempehyggelig!! Er bare så utrolig sliten :p Men dette kommer jeg til å leve ei stund på! Selv om sykemelding var helt nødvendig her, så er det litt trist å være litt på siden av det sosiale så lenge. Så det har vært godt å være en del av gjengen - både her og der:)

Det blir sikkert kjempekoselig:) Sikkert ingenting å være bekymret for. En må bare tenke at det kan bli ei stund til man har mulighet til å dra ut alene;) Nyt og kos deg!!

Ja, jeg tror jo at det kommer til å gå kjempefint, det er bare så kjedelig å gjøre noe som du vet at han hjemme synes er ubehagelig :-)
Takk, jeg skal nok kose meg <3

ikke i år!

Back
Topp