Julebord :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
har du vært på julebord i år?

Til dere som har vært:
Hvordan synes du det var å være gravid på julebordet? Og kan vi se outfitten?:)

Til dere som IKKE har vært:
Var dere bedt?
Hvorfor evnt valgte du å ikke gå?

Jeg har vært på julebord og det var veldig koselig! :-) Gikk helt fint å være edru. Når klokka nærmet seg 01.00 kjente jeg at det var tid for å dra hjem, makan hvor lenge man orker å sitte å late som man ler av tørre vitser! :p Men alt i alt en veldig hyggelig kveld :-)

Jeg var bedt på mannens julebord, men ingen av oss gikk. Det er langhelg langt borte og krever mange dagers barnevakt, samt at det var litt i tidligste laget å spre nyheten da.Jeg takker ikke nei til alkohol til vanlig :) Og her blir d myyye alkohol på julebord med det firmaet ;)

På grunn av kvalme dro jeg ikke på jobbens julebord, men skal være med på mannens i januar. Driver å leter etter kjole.

Har vært på to julebord, syns det var litt tidlig å si noe enda da. Så jeg kjørte, blir ingen spm da
Skal på et nå i helgen, samboers jobb, da kommer vi nok til å si det

Fant en løs kjole på VeroModa som jeg brukte på første. Bukse, topp og dressjakke på andre. Og lørdag blir det nok skjørt som er høyt i livet og en gulltopp. Kan legge ut bilde om jeg husker det...

Har ikke vært på julebord i år. Grunnet vi hadde barna den helgen og vi ville ha julekos med dem. Men vi har vært på Oslo tur og spist med mange venner og da gikk jeg slik

Vedlegg

• 1418939397325.jpg
    1418939397325.jpg
    32,7 KB · Visninger: 37
Var ikke på julebord med jobben. Syk i forkant, og prioriterte å komme meg på jobb, da jeg hadde jobbehelg

Koset meg på julebord, var like hyggelig edru som litt inna bords. Tok med meg en flaske alkohol fri vin for smaken :-) hadde på meg blå paljett kjole. Ikke det beste bilde, er fra 29 nov

Vedlegg

• 1419197054617.jpg
    1419197054617.jpg
    67,4 KB · Visninger: 17
Back
Topp