Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kva har de baka til jul? Her har eg ikkje begynt før i dag..bedre seint enn aldri! Andre brett med brune pinnar står i ovnen, og mandelflarn er på veg veit ikkje om det blir fleire sortar. Snuppa har baka julemenn hos svigers, så det har vi.
Her har det kun blitt pepperkaker, i dag. Sambo og minsten som sto for bakinga Min svoger hadde laga deig som vi fikk
Ellers får vi litt småkaker fra mamma. Blir ikke spist så mye i jula her så så mye baking trengs ikke.....
har bakt første sort i dag jeg også, kakemenn..
Har lyst til å lage pepperkaker, berlinerkranser og familiens jule-krydderkake.
Men det finnes jo ikke energi til dette! Hjelpes meg!
Kanskje i morgen
Har bakt havreflarn for noen dager siden og i kveld har jeg bakt sjokoladekuler med havregryn rullet i kokos. Tenkte jeg skulle lage noe nougatkonfekt og marsipan med sjokoladetrekk. Er egentlig bare teit å lage, for det blir til at jeg går rundt og småspiser døgnet rundt og tomt før jeg vet ordet av det...
Her begynte jeg i dag. Skal lage sarah bernard, men orka bare å lage bunnen. Får ta resten i morra Skal også prøve meg på hjemmelaget karamellpudding for første gang, det kan bli spennende så ør jeg er for tida, hehe
Jeg syns det er kjempekos å lage litt forskjellig julebakst, i år har jeg lyst å lage litt vepsebol. Skulle ha lagd en del andre sorter i advent også men tiden har gått så mye med på å være hos min far som er kreftoperert for 1,5 mnd siden og ennå ikke utskrevet :/ Kanskje jeg blir å lage litt i romjulen, litt vel sent, MEN det er bare så godt med litt julebakst i skapet Men, det må bli litt enkle varianter tenker jeg her får jeg hvertfall inspirasjon
Jeg kommer ikke til å bake noe som helst. Orker rett og slett ikke. Pleier å ha mellom 5 og 7 sorter + silderetter, men i år så blir det ikke noe. Har ikke hatt ork til å pynte til jul engang. Heldigvis skal vi bort på julaften, og alle der vet situasjonen, så kommer nok til å kapre sofaen der
Tok baksten heldigvis tiiidlig i år. Starten av desember å fryste ned.
Cola stenger
Pikekyss
Pepperkake og pepperkakehus
Også kokkosmakroner
Blir nok sånn havregryn sjokoladekuler opplegg i mellomjula. Er så enkle