Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler meg bare tykk jeg… Hmm.. Kan ikke kulen min komme tilbake?
Har iallefall ingenting å vise frem, men føler heller for å skjule litt, så jeg kommer til å gå med en sort tunika i silke-lignende stoff, med lange ermer og som ikke er ettersittendeSnur det, og jeg får mage, får jeg heller hive meg rundt å se etter noe annet
![]()
Jeg føler meg bare tykk jeg… Hmm.. Kan ikke kulen min komme tilbake?
Har iallefall ingenting å vise frem, men føler heller for å skjule litt, så jeg kommer til å gå med en sort tunika i silke-lignende stoff, med lange ermer og som ikke er ettersittendeSnur det, og jeg får mage, får jeg heller hive meg rundt å se etter noe annet
![]()
Bra du fant noe du likte tilslutt, kjøpte min på nett og tror jeg var heldig.... la egentlig en M i handlevogna... men en dag el 2 etter var den utsolgt... tok mål og siden de sa S skulle passe så tok jeg kjangsen... heldigvis passa den kroppen min og, ikke bare måla... så var heldig... trur ikke det var mange i den el andre str igjen heller.Så etter blondekjole på HM også.. Men så den ikke der.. Ble lei meg for jeg hadde så lyst på den. :-(
Ble kjempe glad da jeg fant en på Cubus.
Den var nydelig. Ville egentlig ha min i rød jeg også. Men de hadde ikke flere igjen i den fargen.Bra du fant noe du likte tilslutt, kjøpte min på nett og tror jeg var heldig.... la egentlig en M i handlevogna... men en dag el 2 etter var den utsolgt... tok mål og siden de sa S skulle passe så tok jeg kjangsen... heldigvis passa den kroppen min og, ikke bare måla... så var heldig... trur ikke det var mange i den el andre str igjen heller.
![]()
Typisk... så på flere stk på Asos... i forskjellige farger... men plutselig var de veldig utplukk i str.Den var nydelig. Ville egentlig ha min i rød jeg også. Men de hadde ikke flere igjen i den fargen.
Typisk... så på flere stk på Asos... i forskjellige farger... men plutselig var de veldig utplukk i str.
Du kan jo evnt jule-opp den sorte med litt knallrøde detaljer da... no rødt i håret, rødt smykke, rødt belte, røde strømper eller sko...
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
Du får pynte den med noen julekuler.Tror det blir en søppelsekk her![]()
Hehe, ja! Kanskje noen norgesflagg eller litt glitter ogsåDu får pynte den med noen julekuler.