Juleantrekket 2014..

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Hva skal du ha på deg?

Jeg fant en fin kjole på Cubus. Den er veldig ettersittende men den viser babykulen på en veldig fin måte når jeg har den på.

Ligner på denne bare med litt mer lengde.
696858-7-1271170729889.jpg

Skal til byen ila, uka, og må vel finne noe da :) Vil jo ha noe som viser frem den lille kula. Heh

Jeg kjøpte en som ligner på denne fra Cubus, men på H&M :-) 199kr kostet den, og den var skikkelig fin på magen! Brukte den på julebord i helga og fikk mange komplimenter :-) Den er i bomullsstoff, ergo veldig stretchy, og har blonder øverst på brystet og på armene.

Aner ikke, har tre kjoler og bruker en av de. Ser ikke ut uansett, så gidder ikke legge noe penger i det.

Har kjøpt rød blondekjole til snuppa mi som er 4 på Lindex og rød blondekjole til meg på H&M. Den går inn i livet over magen(strikk) men har itillegg kjøpt et sort enkelt belte m litt lang spenne som "kneppes" forrand til å ha over så kulen blir enda litt mer fremheva.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Så etter blondekjole på HM også.. Men så den ikke der.. Ble lei meg for jeg hadde så lyst på den. :-(
Ble kjempe glad da jeg fant en på Cubus.

Jeg føler meg bare tykk jeg… Hmm.. Kan ikke kulen min komme tilbake?
Har iallefall ingenting å vise frem, men føler heller for å skjule litt, så jeg kommer til å gå med en sort tunika i silke-lignende stoff, med lange ermer og som ikke er ettersittende :P Snur det, og jeg får mage, får jeg heller hive meg rundt å se etter noe annet ;)

Har iallefall ingenting å vise frem, men føler heller for å skjule litt, så jeg kommer til å gå med en sort tunika i silke-lignende stoff, med lange ermer og som ikke er ettersittende :P Snur det, og jeg får mage, får jeg heller hive meg rundt å se etter noe annet ;)

Fylle opp med julemat så kommer den :P

Samme her. Så jeg skal ha et telt av en kjole. Men føler meg likevel fin i den :)

Så etter blondekjole på HM også.. Men så den ikke der.. Ble lei meg for jeg hadde så lyst på den. :-(
Ble kjempe glad da jeg fant en på Cubus.
Bra du fant noe du likte tilslutt, kjøpte min på nett og tror jeg var heldig.... la egentlig en M i handlevogna... men en dag el 2 etter var den utsolgt... tok mål og siden de sa S skulle passe så tok jeg kjangsen... heldigvis passa den kroppen min og, ikke bare måla... så var heldig... trur ikke det var mange i den el andre str igjen heller.
hmprod

Bra du fant noe du likte tilslutt, kjøpte min på nett og tror jeg var heldig.... la egentlig en M i handlevogna... men en dag el 2 etter var den utsolgt... tok mål og siden de sa S skulle passe så tok jeg kjangsen... heldigvis passa den kroppen min og, ikke bare måla... så var heldig... trur ikke det var mange i den el andre str igjen heller.
hmprod
Den var nydelig. Ville egentlig ha min i rød jeg også. Men de hadde ikke flere igjen i den fargen.

Den var nydelig. Ville egentlig ha min i rød jeg også. Men de hadde ikke flere igjen i den fargen.
Typisk... så på flere stk på Asos... i forskjellige farger... men plutselig var de veldig utplukk i str.

Du kan jo evnt jule-opp den sorte med litt knallrøde detaljer da... no rødt i håret, rødt smykke, rødt belte, røde strømper eller sko...

- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-

Typisk... så på flere stk på Asos... i forskjellige farger... men plutselig var de veldig utplukk i str.

Du kan jo evnt jule-opp den sorte med litt knallrøde detaljer da... no rødt i håret, rødt smykke, rødt belte, røde strømper eller sko...

Har noen blodrøde stilletter trukket i sort blonde som jeg skal ha.. Så blir det vel noe rødt i håret osv..
Får se hva det blir til :-P

Jeg har bestilt en kjole fra ellos som jeg håper passer :-P ikke stram over magen men har vokst litt over brystet også så det spørs !

Tenkte å ha på meg en kjole jeg har brukt mye tidligere, men har litt noia for at magen plutselig skal poppe frem og at kjolen skal bli for trang sånn dagen før julaften;P Får se hvor mye is jeg har i magen og om jeg har noe i bakhånd som en evt. plan b :)

Jeg har funnet en enkel svart kjole på H&M som sitter fint over magen, enn så lenge;)
Har også klikket hjem et skjørt og en jumpsuit fra nettbutikken til Lindex som jeg håper skal passe:) Fant egentlig masse fint hos Lindex, bare synd at de ikke har mammakolleksjonen i butikk..

Back
Topp