Jule- og nyttårskjole

maldita

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Heisann, folkens!! Hva har dere tenkt å bruke på julaften og nyttårsaften? Hvor kjøper dere fine kjoler til magen? Synes ikke H&M hadde så bra utvalg. Bik bok og Gina tricot har mange fine, men de passer ikke lenger. Fremste delen sklir opp.... :banghead: Forslag?:nailbiting::smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • E4EBF4E1-043E-46FF-B9D5-4938C52E6B04.jpeg
    E4EBF4E1-043E-46FF-B9D5-4938C52E6B04.jpeg
    47,1 KB · Visninger: 98
Har kjoler som går som går fint med magen har vært mer gravid før og passet kjolene, så kjøper ikke noe nytt
 
Kjøpte en ensfarget, veldig fin jumpsuit på Cubus med plass til masse mage som jeg nok kommer til å bruke på julaften :Heartred
 
Kjøpte en ensfarget, veldig fin jumpsuit på Cubus med plass til masse mage som jeg nok kommer til å bruke på julaften :Heartred
Hørtes fin ut! Har ikke sett så mange jumpsuiter enda/ikke de jeg har i allefall som ikke har innsving i livet :/
 
Har en liggende som sitter tett over brystet og veldig løst etter det, så går nok for den tenker jeg :happy:
 
Jeg har en del løse kjole fra før med A-snitt, håper å bruke en av de. Har ingen mage enda utenom min vanlige med litt ekstra fett så skal ikke fremheve noe :p
 
Har en rød kjole fra mamma avdelingen til h&m som jeg kjøpte da jeg var gravid med eldste. Bruker nok den i år også. Bruker den egentlig i jula når jeg ikke er gravid også fordi den ser ikke ut som en mammakjole :hilarious:
 
Har flere omslagskjoler, kjoler med høyt liv og løse skjørt, og pene jumpsuiter med løs strikk høyt i livet. Så tenker at jeg skal klare å finne noe i skapet :)
 
Heisann, folkens!! Hva har dere tenkt å bruke på julaften og nyttårsaften? Hvor kjøper dere fine kjoler til magen? Synes ikke H&M hadde så bra utvalg. Bik bok og Gina tricot har mange fine, men de passer ikke lenger. Fremste delen sklir opp.... :banghead: Forslag?:nailbiting::smiley-bounce012
Så fin mage:love7
 
Nydelig mage :) Personlig så er bruktbutikker de jeg raider når jeg ikke finner det jeg vil ha i andre butikker. :)
 
Jeg skal bruke svart blyantskjørt som jeg har over magen. Også har jeg kjøpt ny svart tynn «pen-genser» med shimmer i fra Vero Moda. Den var heldigvis litt lang :)
 
Hørtes fin ut! Har ikke sett så mange jumpsuiter enda/ikke de jeg har i allefall som ikke har innsving i livet :/
Er strikk i den jeg har, men den kan tøyes ganske langt :D Kan dra jumpsuiten litt opp, slik at magen er under! Har iallfall sett ei høygravid som har hatt samme :happy:
 
Jeg skal bruke svart blyantskjørt som jeg har over magen. Også har jeg kjøpt ny svart tynn «pen-genser» med shimmer i fra Vero Moda. Den var heldigvis litt lang :)
Du minnet meg på at jeg har et tøyelig blyantskjørt jeg også! Det er sååå fint til gravidmage!! Får se hva jeg finner på :happy:
 
Heisann, folkens!! Hva har dere tenkt å bruke på julaften og nyttårsaften? Hvor kjøper dere fine kjoler til magen? Synes ikke H&M hadde så bra utvalg. Bik bok og Gina tricot har mange fine, men de passer ikke lenger. Fremste delen sklir opp.... :banghead: Forslag?:nailbiting::smiley-bounce012
Zalando har litt fine mammaklær :) Og generelt mye fine kjoler som sikkert kan passe til en gravidmage!
 
Kjøpte en ny en på nakd.com i én størrelse for stor. Det var med knyting på midten som gjør at det kan være enkelt å gi plass til magen. Fikk den i dag, har ikke gått noe særlig opp i vekt eller fått så mye mage enda, så hvis ikke den magen kommer seg før jul så kan den kjolen bli litt for stor:joyful::joyful:
 
Kjøpte en ny en på nakd.com i én størrelse for stor. Det var med knyting på midten som gjør at det kan være enkelt å gi plass til magen. Fikk den i dag, har ikke gått noe særlig opp i vekt eller fått så mye mage enda, så hvis ikke den magen kommer seg før jul så kan den kjolen bli litt for stor:joyful::joyful:
Bedre for stor enn for liten
 
Back
Topp