Jule- og nyttårskjole

En tråd i 'Juni 2021' startet av maldita, 21 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Heisann, folkens!! Hva har dere tenkt å bruke på julaften og nyttårsaften? Hvor kjøper dere fine kjoler til magen? Synes ikke H&M hadde så bra utvalg. Bik bok og Gina tricot har mange fine, men de passer ikke lenger. Fremste delen sklir opp.... :banghead: Forslag?:nailbiting::smiley-bounce012

Vedlagte filer:

2. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Har ikke så stor mage at jeg må ha en mammakjole. Finner noe jeg har liggende :)

• Liker Liker x 1
  3. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Har kjoler som går som går fint med magen har vært mer gravid før og passet kjolene, så kjøper ikke noe nytt

• Liker Liker x 1
  4. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Kjøpte en ensfarget, veldig fin jumpsuit på Cubus med plass til masse mage som jeg nok kommer til å bruke på julaften :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Hørtes fin ut! Har ikke sett så mange jumpsuiter enda/ikke de jeg har i allefall som ikke har innsving i livet :/

6. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har en liggende som sitter tett over brystet og veldig løst etter det, så går nok for den tenker jeg :happy:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  7. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Den høres passende ut, men så ingen slike i butikken i dag dessverre ://

8. Marengsviss Flørter med forumet JuniJubel2021

Jeg har en del løse kjole fra før med A-snitt, håper å bruke en av de. Har ingen mage enda utenom min vanlige med litt ekstra fett så skal ikke fremheve noe :p

9. Bahamas Betatt av forumet JuniJubel2021

Har en rød kjole fra mamma avdelingen til h&m som jeg kjøpte da jeg var gravid med eldste. Bruker nok den i år også. Bruker den egentlig i jula når jeg ikke er gravid også fordi den ser ikke ut som en mammakjole :hilarious:

10. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Har flere omslagskjoler, kjoler med høyt liv og løse skjørt, og pene jumpsuiter med løs strikk høyt i livet. Så tenker at jeg skal klare å finne noe i skapet :)

11. Nordlandsjentan Forelsket i forumet JuniJubel2021

Så fin mage:love7

12. Kveita Blir kjent med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Nydelig mage :) Personlig så er bruktbutikker de jeg raider når jeg ikke finner det jeg vil ha i andre butikker. :)

13. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Jeg skal bruke svart blyantskjørt som jeg har over magen. Også har jeg kjøpt ny svart tynn «pen-genser» med shimmer i fra Vero Moda. Den var heldigvis litt lang :)

14. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Takk. Det meste er nok luft, men borte blir den ikke lenger ..

15. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Takk for tipset:D

16. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Er strikk i den jeg har, men den kan tøyes ganske langt :D Kan dra jumpsuiten litt opp, slik at magen er under! Har iallfall sett ei høygravid som har hatt samme :happy:

17. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Du minnet meg på at jeg har et tøyelig blyantskjørt jeg også! Det er sååå fint til gravidmage!! Får se hva jeg finner på :happy:

18. Leia18 Elsker forumet JuniJubel2021

Zalando har litt fine mammaklær :) Og generelt mye fine kjoler som sikkert kan passe til en gravidmage!

19. Ny i gamet!♀️ Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Kjøpte en ny en på nakd.com i én størrelse for stor. Det var med knyting på midten som gjør at det kan være enkelt å gi plass til magen. Fikk den i dag, har ikke gått noe særlig opp i vekt eller fått så mye mage enda, så hvis ikke den magen kommer seg før jul så kan den kjolen bli litt for stor:joyful::joyful:

20. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Bedre for stor enn for liten

Del denne siden