Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går greit nå.Vondt nok, tipper jeg... på toppen av alt annet idag.
Det går greit nå.
Smurt med AfterSun med Alovera nå og det kjøler utrolig godt, og paracett hjelper en del det også
Leste om den tidligere i kveld og dropper den.Bare til info:
Black mirror: bandersnatch (film) må være verdens verste og mest tungvinte film å se![]()
Og der fikk jeg brått lyst til å se denBare til info:
Black mirror: bandersnatch (film) må være verdens verste og mest tungvinte film å se![]()
Det er veldig vanskelig å definere sjangeren. Det er en film som handler om valg, så i filmen tar man selv valg. Ut fra hvilket valg man tar får man en versjon av historien, og en annen versjon hvis man tar det motsatte alternativet.Og der fikk jeg brått lyst til å se den
Hvilke sjanger er den, og ligger den på NetFlix?
Kos dere med aking!I seng og ser film
I morgen blir det aking med en kompis av kengubarnet
her forsvant all snøen natt til 1.juledag,etter at frøkna fikk nytt akebrett til jul 
Men er det drama, grøsser, fantasy, sc-ficDet er veldig vanskelig å definere sjangeren. Det er en film som handler om valg, så i filmen tar man selv valg. Ut fra hvilket valg man tar får man en versjon av historien, og en annen versjon hvis man tar det motsatte alternativet.
Veldig vanskelig film å beskrive
Den ligger på Netflix, ja![]()
Det skal vi gjøreKos dere med aking!her forsvant all snøen natt til 1.juledag,etter at frøkna fikk nytt akebrett til jul
![]()
Nei huff daDette er ikke min dag.
- Ryggen er vond
- Migrene
- Har akkurat klart å hive kokende vann over foten min
Drama, mystery, sci-fi står det på imdbMen er det drama, grøsser, fantasy, sc-fic
i lige måde.God morgenhåper alle får en fin dag!
Så bra. Her er jeg alene hjemme med ungene. Eldste sover enda, men yngste har vært våken en stundi lige måde.
Har ihvertfall begynt bra, mannen stod opp med barne og er nå i gang med å lage frokost til meg![]()
Her sover også eldste framdeles, men de yngste har vært våken en stundSå bra. Her er jeg alene hjemme med ungene. Eldste sover enda, men yngste har vært våken en stund![]()
HerligHer sover også eldste framdeles, men de yngste har vært våken en stund