Jule- og desemberskravle :)

Vondt nok, tipper jeg... på toppen av alt annet idag.

Vondt nok, tipper jeg... på toppen av alt annet idag.
Det går greit nå.
Smurt med AfterSun med Alovera nå og det kjøler utrolig godt, og paracett hjelper en del det også

Bare til info:
Black mirror: bandersnatch (film) må være verdens verste og mest tungvinte film å se :sour:

Bahhh

Jeg lot ungene se "julenissens datter" på kino med besteforeldre i år. Leste omtalen, virket ikke så ille, grov ikke i dybden på det, for det var tross alt 6 års aldersgrense, og ungene var fra 7 til 10 år så det burde gå fint

Jeg har ikke sett den, men mine foreldre som altså var der med fire barnebarn sier den var skummel, skumlere enn 6 år tilsier, og basert på at jeg nå har en gråtende 7 åring i kjelleren som er redd for den skumle figuren i filmen hun så for tre uker siden, tyder på at det stemmer...

Rett nok,hun ble skremt av fyrverkeri rett etter leggetid, og grunnet vannlekkasjen på storebror sitt rom deler de rom i natt så det er vanselig å sovne, men... nei, heretter blir et julefilmer "tilatt for alle" og trippelsjekk av omtaler. Evt eldstemann sitt forslag "vi kan heller dra hjem til mormor og morfar og se "Snekker Andersen og Julenissen". Den så de på kino for et par år siden, og pappa ordnet den via en eller annen strømmetjeneste på "nissefesten" de hadde der rett før jul i år. Og det var mer en go-film ja.

Og der fikk jeg brått lyst til å se den :p
Hvilke sjanger er den, og ligger den på NetFlix?
Det er veldig vanskelig å definere sjangeren. Det er en film som handler om valg, så i filmen tar man selv valg. Ut fra hvilket valg man tar får man en versjon av historien, og en annen versjon hvis man tar det motsatte alternativet.
Veldig vanskelig film å beskrive :p
Den ligger på Netflix, ja :)

Det er veldig vanskelig å definere sjangeren. Det er en film som handler om valg, så i filmen tar man selv valg. Ut fra hvilket valg man tar får man en versjon av historien, og en annen versjon hvis man tar det motsatte alternativet.
Veldig vanskelig film å beskrive :p
Den ligger på Netflix, ja :)
Men er det drama, grøsser, fantasy, sc-fic

Back
Topp