Er så boring detSlapp av kvinne!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så boring detSlapp av kvinne!!![]()
Både og...Koselig med familiebesøk![]()
Du kan få han til å mate deg med chipsen slik at du ikke blir grisete på fingrene og kan strikkeDet burde gå relativt raskt å strikke ermer på pinne 5,5 med dobbelt tråd, men reelt går det litt sakte for vips så diller jeg med telefonen, eller pc. eller lurer på om jeg får mannen med på å åpne en pose potetgull...
Jepp, ligget og slumret til en episode på Netflix, nå er det ordentlig nattaSov godt, jobb i morgen?
Du kan få han til å mate deg med chipsen slik at du ikke blir grisete på fingrene og kan strikke
Hvilken genser er det forresten du strikker?
Jeg ligger og slumrer til en episode av en serie på Netflix, men nå må jeg sove ordentligDet var veldig tidlig!hva skal du i morgen?

De er utrolig fine, har vurdert å strikke dem til guttene mineKjekkasgenser
De er utrolig fine, har vurdert å strikke dem til guttene mine
Vi får se hva jeg får tid til, har et par andre prosjekter når jeg er ferdig med genseren..Han hadde en da han var 2-3 år gammel og den var veldig god.
Det aner meg at denne skulle egentig være erdig til forrige vinter, men det ble den ikke og ble lagt bort. Heldigvis passelig denne også,
Veldig deilig hals på genseren.
Vi får se hva jeg får tid til, har et par andre prosjekter når jeg er ferdig med genseren..
Jeg har et skjørt til frøkna og noen par sokker til mannenJeg har på tapetet snøløvgenser til yngste, etterfulgt av pannebånd og eller lue med samme mønster til begge jentene. Eldste datter fikk jo snøløvgenser før denne jeg strikker nå
Masse god bedringHalsbetennelse og verk i kroppen.. vi skal ha selskap her hjemme idag og på mandag.. Det får bli som det blir!
Halsbetennelse og verk i kroppen.. vi skal ha selskap her hjemme idag og på mandag.. Det får bli som det blir!