Jule- og desemberskravle :)

Det burde gå relativt raskt å strikke ermer på pinne 5,5 med dobbelt tråd, men reelt går det litt sakte for vips så diller jeg med telefonen, eller pc. eller lurer på om jeg får mannen med på å åpne en pose potetgull...

Det burde gå relativt raskt å strikke ermer på pinne 5,5 med dobbelt tråd, men reelt går det litt sakte for vips så diller jeg med telefonen, eller pc. eller lurer på om jeg får mannen med på å åpne en pose potetgull...
Du kan få han til å mate deg med chipsen slik at du ikke blir grisete på fingrene og kan strikke :p

Hvilken genser er det forresten du strikker?

De er utrolig fine, har vurdert å strikke dem til guttene mine

Han hadde en da han var 2-3 år gammel og den var veldig god.

Det aner meg at denne skulle egentig være erdig til forrige vinter, men det ble den ikke og ble lagt bort. Heldigvis passelig denne også,

Veldig deilig hals på genseren.

Han hadde en da han var 2-3 år gammel og den var veldig god.

Det aner meg at denne skulle egentig være erdig til forrige vinter, men det ble den ikke og ble lagt bort. Heldigvis passelig denne også,

Veldig deilig hals på genseren.
Vi får se hva jeg får tid til, har et par andre prosjekter når jeg er ferdig med genseren..

Vi får se hva jeg får tid til, har et par andre prosjekter når jeg er ferdig med genseren..

Jeg har på tapetet snøløvgenser til yngste, etterfulgt av pannebånd og eller lue med samme mønster til begge jentene. Eldste datter fikk jo snøløvgenser før denne jeg strikker nå

God morgen.

Våknet litt tidlig. Vel Først tidlig Men sov videre Men bare til sju. Hodet ville ikke slå seg til ro med fantasitanker som jeg ofte bruker for å få sove, men ville surre inn så mye fakta at det krevde Google. Uansett hva jeg gjorde fikk jeg ikke sove.

Jaja

Halsbetennelse og verk i kroppen.. vi skal ha selskap her hjemme idag og på mandag.. Det får bli som det blir!

Back
Topp