Koselig, men slitsom. Endelig hjemme og ungene i sengHåper dere har hatt en koselig dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig, men slitsom. Endelig hjemme og ungene i sengHåper dere har hatt en koselig dag![]()
Så herligJeg er så heldig at jeg vant 7 slag i julekonkurranse hos den lokale bakeren![]()
Vet ikke, trøtt og surreteKvelden før kvelden! Er dere klare??

Nei ikke endaKvelden før kvelden! Er dere klare??
Så klar man kan få blittKvelden før kvelden! Er dere klare??
O’ herlige jul!!Det begynner å ligne på jul. Vi har juletre i stua, rett nok ikke helt komplett pyntet før ungene gikk i kjelleren og mannen begynte å lage mat, yngste er trøtt.
Vi får gjøre det ferdig uten henne etterpå og så skal vi ha frem noen kasser med pynt. Noe før og noe etter ungene legger seg antar jeg.
Men først mat.
Du har sikkert skrevet det før, men... Hva jobber du med?Så klar man kan få blitt
Skal jobbe fra 08-12 i morgen da![]()
Da er den nok hos rett personFant ikke boken her så satser på den er der.
Det holder nok i massevisHer ble det tre slag, et har mamma bakt og de tre andre vi. Får holde det.
Håper ikke det blir altfor sentMen dette blir en sen kveld
Ikke begynt på kaka enda. Og ikke pyntet annet enn treet og gulvet tenger fortsatt mopping.
Nå skal jeg legge yngste. Er jeg heldig har mann og barn begybt å pynte når hun har sovnet sånn at vi kan legge dem etter hovmesteren.
Så blir det kake og gele og trøfler etterpå
Og resten av pyntingen
Kvelden før kvelden er så koseligKoselig, men slitsom. Endelig hjemme og ungene i sengnå skal jeg snart levere julegave til ei venninne, men først pynte ferdig juletreet
![]()
Jobber i tollvesenetDu har sikkert skrevet det før, men... Hva jobber du med?![]()
Det blir nå vanligvis det lille julaften her.Håper ikke det blir altfor sent![]()
Rart å tenke påDet blir nå vanligvis det lille julaften her.
Men nå er yngstemor i seng og jeg minnes lille julaften for tre år siden når jeg også drev til langt på natt.... Omtrent på denne tiden gikk vannet...
Eldste lagde svin indrefile med brokkoli, søtpotetpure og fløtesausHva spiste dere?![]()
Rart å tenke på. Og på at jeg likevel ikke helt innså det (det var jo ikke splæsj heller da altså) men fortsatte å lage jul til godt over midnatt.Rart å tenke på![]()
AhaJobber i tollvesenet![]()

Klokken er nå over midnatt, og det er offisielt jul.
God jul alle sammen