Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh, de har jeg ikke sett, men skal de igjen År vi skal på shopping i morgen. Evt bestille så får hun senere. For lekebutikkene oppgir i liten grad å ha dem nå.Vis vedlegget 283814 Vis vedlegget 283815 Finnes noen med mønster da, tipper de finnes på lekebutikker
Det finnes hverfall , men nei ikke sikkert de er i butikk nåOhh, de har jeg ikke sett, men skal de igjen År vi skal på shopping i morgen. Evt bestille så får hun senere. For lekebutikkene oppgir i liten grad å ha dem nå.

Hva skal dere på Lørenskog?Ser film her , huset begynner å komme i orden og de fleste gaver er kjøpt
I mrgen skal vi kjøre endel på fyllinga, så handle før vi setter kursen mot Lørenskog
Kemgubarnet skal fly littHva skal dere på Lørenskog?
Juleferie til 4 januar her , det blir helt greit.God morgen.
Jeg har juleferie
Jeg skal ikke på jobb før januar.
Alarmen hast jeg slått av
Ungene sover hos mine foreldre
Og jeg... Jeg våkner klokka seks.
Vi har mye å gjøre så mannen sa han likevel satte alarm på 6.30 så vi får gjort litt før vi skal på butikken. Obs åpner åtte, de andre ti, men 10 er for sent for parkering.
Den lange handlelista til jul er urovekkende kort, men jeg skal tilføye bleier, og en tur på apoteket.
Men det er et hus som enda er langt fra rent og ryddig som er det vi skal bruke mest tid på denne helga.
Takk, jeg sitter på apoteket og venter på tur nå. Vi er ferdig på obs og eurospar men må innom kiwi hjemme for noe småplukk. Da er det altså apotek og noen gaver før vi henter ungene.Juleferie til 4 januar her , det blir helt greit.
Lykke til med alt dere skal i dag
Shit, sykt bra jobbaGått ned fra 103 kg for 2,5 år siden til å ha vært stabil på 66-67 kg det siste året....
Og ja, trent mye
Sånn skal det ikke være.. Men så går dagen/vakten fort da..Fy søren for en kveld på jobb! Har hatt meg nøyaktig 5min der jeg satt ned, ellers løpt beina av meg... Vi er to på den ene avdelingen og hun andre satt seg fast hos en bruker der pårørende krevde at en måtte være der hos bruker (urolig). Dermed stod jeg med avdeling med 6andre brukere alene. Takk og pris for en annen avdeling som trødde til og jobbet på spreng for å hjelpe![]()
Vanskelig med gaver noen gangerVi har handlet. Og hentet ungene. Det gjenstår nå en del på å få jul i hus, men det lander vel.
Jeg sliter med julegaven til en tremenning av ungene. Hun er et år yngre enn min sønn og derved halvannet eldre enn min eldste datter og jeg er redd det hun og venninnene liker er barnslig. Så jeg kjøpte ei bok, men landet på at jeg sannelig ikke er sikker på om eit ga henne det i fjor for det var litt omrokkeringer etter at jeg hadde bestemt meg.
Hmm, det ordner seg vel. Vi må pakke en del julegaver i kveld, men først og fremst skal vi spise så mannen baker pizza og jeg forsøker å rydde. Tror jeg like godt vasker badet, det er nært nok jul til det nå.
Prøver desperat å ikke sprekke på mannen nå.
Han skal ut en tur og ordne en det, men somler som et H**** uten like og går fremdeles rundt i joggebukse.
Jeg har 100 ting jeg skulle ha gjort før jeg har en avtale, men vil k\ikke klare å komme i gang før han er ute av døren og ikke går i beina på meg.
Han prøver å gjøre noe fornuftig og rydder, men ikke der hvor det trengs.

Ja, det er det, men tror det har landet ned helt fint. Satser på det.Vanskelig med gaver noen ganger