Julemarked ja, såklartVi skal ned å se på julemarkedet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julemarked ja, såklartVi skal ned å se på julemarkedet![]()
Åja, dere er på ferie?Deilig hotellfrokost![]()
Jepp.Julemarked ja, såklartkos dere masse! Er det bare deg og datteren din som skal?
Vondt , men gårEr det mulig? Gikk det bra med deg?
så braHun har spesialisert seg på bekken, og er veldig flink. Gikk der når jeg var gravid også. Lang ventetid men er verdt det![]()
Sovet på hotell på Fagernes i natt. På vei til HaldenÅja, dere er på ferie?
Det blir nok kjektJepp.
Hun har gått glipp av alt morsomme som har skjedd nå i desember på grunn av sykdom, så tenkte jeg skulle gjøre noe spesielt sammen bare hun og jeg
ÅååjaSovet på hotell på Fagernes i natt. På vei til Halden
Så hyggelig! Ut fra bildet så der det ut som dere har hatt det fintJepp.
Hun har gått glipp av alt morsomme som har skjedd nå i desember på grunn av sykdom, så tenkte jeg skulle gjøre noe spesielt sammen bare hun og jeg
JaÅååjafeire jul hos foreldrene dine?
FiinMange klager på at de ser tjukke ut på bilder, men noen ganger har kameraer det morsomt og går den andre veien til det ekstreme.
Skulle bare ta et bilde av genseren jeg hadde på meg, og nei jeg har hverken puppene eller livet til Dolly Parton sånn til vanlig
Vis vedlegget 283682
Sov godtSliten , dro før 6 i dag tidlig og kom hjem litt over kl 20..
Nå er det sengetid kjenner jeg
Joa, hadde ikke hatt noe i mot å hatt en så smal midje og de puppene i virkelighetenFiin![]()
Ingen som hadde hatt det.... send gjerne over littJoa, hadde ikke hatt noe i mot å hatt en så smal midje og de puppene i virkeligheten![]()
Altså, egentlig burde jeg være fornøyd, ser 10.000 ganger bedre ut enn for 2,5 år siden, men jeg er først og fremst kvinne så kan vel i teorien aldri bli fornøyd med kroppen minIngen som hadde hatt det.... send gjerne over litt![]()
Tenk hvor mye den kroppen har gjort, da! Ifht barna deresAltså, egentlig burde jeg være fornøyd, ser 10.000 ganger bedre ut enn for 2,5 år siden, men jeg er først og fremst kvinne så kan vel i teorien aldri bli fornøyd med kroppen min![]()

Gått ned fra 103 kg for 2,5 år siden til å ha vært stabil på 66-67 kg det siste året....Tenk hvor mye den kroppen har gjort, da! Ifht barna deresmå være stolt over kvinnekroppen! Har du trent mye de siste årene, eller ?
![]()