Jule- og desemberskravle :)

Julemarked ja, såklart :) kos dere masse! Er det bare deg og datteren din som skal?
Jepp.
Hun har gått glipp av alt morsomme som har skjedd nå i desember på grunn av sykdom, så tenkte jeg skulle gjøre noe spesielt sammen bare hun og jeg

Jepp.
Hun har gått glipp av alt morsomme som har skjedd nå i desember på grunn av sykdom, så tenkte jeg skulle gjøre noe spesielt sammen bare hun og jeg
Det blir nok kjekt

Mine skal være på sfo og bhg sånn nesten til det stenger i dag. SÅ er det juleferie (i morgen sal de til mine foreldre, med pakket sekk for overnatting) og medlevert nettbrett for de to som har, som de ikke får ta frem (mamma oppbevarer innti videre) til de andre som er på nissefesten er hentet, nettbrett er for "nå er alle dradd og mormor og morfar må hvilke litt"-fasen av overnattingen....

Ungene har juleferie.

Jeg skal jobbe en dag eller to i kveld og en trolig relativt lang dag i morgen.

Mannen er på julegaveshopping tror jeg.

Når jeg har spist ferdig (ungene har gått fra bordet. Jeg varmet resten av suppa i microen litt for mye så jeg venter bittelitt med å spise den....) skal jeg rydde av sjenken og sette opp krybbene ei uke etter planen, og drive med litt diverse rydding inntil jeg legger ungene og jobber litt.

Sliten , dro før 6 i dag tidlig og kom hjem litt over kl 20..
Nå er det sengetid kjenner jeg

Altså, egentlig burde jeg være fornøyd, ser 10.000 ganger bedre ut enn for 2,5 år siden, men jeg er først og fremst kvinne så kan vel i teorien aldri bli fornøyd med kroppen min :p
Tenk hvor mye den kroppen har gjort, da! Ifht barna deres :) må være stolt over kvinnekroppen! Har du trent mye de siste årene, eller ?:angelic:

Er du litt for nerd når du sitter og ser på en film og tenker som følger:
1. Veldig bra kostymer, godt sydd og ingen tydelige tegn på at de er sydd i moderne tid.
2. Stilen på kostymene er tilsvarende klesstilen på 1200-tallet mens handlingen er lagt til 400-tallet :P

Back
Topp