Jule- og desemberskravle :)

Hvor mye er en tann verdt hos dere?:)
Det varierer med tannfeens tilgang på mynt... Som ofte ikke er så mye, derav problematisk når det er mange på koret tid. Første tann er visst mye verd fant faren ut Også er han en meget gavmild tannfle så jeg må følge opp. Sånn 40-50 ish stort sett. En god del i kronestykker om jeg har. Våre unger har elles lite tilgang på kontanter, de får ikke ukepenger eller noe sånt enda, så tannfepengene er gode tilskudd. (de trenger da heller ikke penger til noe. De får jo alt)

Det varierer med tannfeens tilgang på mynt... Som ofte ikke er så mye, derav problematisk når det er mange på koret tid. Første tann er visst mye verd fant faren ut Også er han en meget gavmild tannfle så jeg må følge opp. Sånn 40-50 ish stort sett. En god del i kronestykker om jeg har. Våre unger har elles lite tilgang på kontanter, de får ikke ukepenger eller noe sånt enda, så tannfepengene er gode tilskudd. (de trenger da heller ikke penger til noe. De får jo alt)
Ja da har dere gavmild tannfe!:P
Her er det 30,- pr tann, kanskje jeg er smålig?!:P

Ja da har dere gavmild tannfe!:p
Her er det 30,- pr tann, kanskje jeg er smålig?!:p
Tja, hadde vært mer sånn 20-30 om jeg satte satsen men mannen var altså av en annen oppfatning.

Sliten nå, har vært en lang dag...

Puh da var feiring av 1 åringen unnagjort

Hva har dere gjort ?:) hvordan er formen i heimen?
Dagen startet med at frøkna fikk gavene sine, og så frokost.
Etter frokost begynte jeg å bake sjokoladekake.
Frøkna fikk besøk av ei venninne.
De lekte i stuen og når kaken var ferdig begynte jeg å rydde rommet hennes.
Rett over kl 12 dro de opp til henne.
Jeg ryddet stuen, og litt for kl 14 dro jeg ut for å handle samt hente julepynten på lagret.
Når jeg kom hjem hadde mannen støvsugd stuen og jeg begynte å vaske.
Lage middag samtidig som jeg lagde kremen til kaken.
Etter middag og kakespising satte jeg deigen til danske fedt kaker.
Begynte å rulle og steke kakene når Lille U var i seng.
Når siste brettet var i ovnen begynte jeg å lage risboller.

Innimellom har jeg også vasket 3 maskiner med klær og vasket kjøkkenet X antall ganger

Formen her i huset er mye bedre, alle skal på skole/barnehage i morgen

Back
Topp