Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I fjor var vi også litt på etterskudd og svigermor kjøpte noe kaker på eget initiativ.Tror heg er glad det spises lite julekaker her i hus når jeg leser siste innleggene
Eller vi er ikke så nøye på hjemmelaget heller, kjøper like gjerne vi for det er så mye snnet å drive med
Håper det står bra til med deg ogsåHei søte dere! Titter innom for å se om alle har det bra <3
Det lar seg gjøreHehe, tenkte jeg skulle prøve å skravle meg inn på topplista jeg, men mangler 60 innlegg for å komme inn på bunnenJaja, halve måneden igjen
![]()
Jeg skal prøveDet lar seg gjøre
Vi synes det er like godt så da bruker vi ikke tid på å lageI fjor var vi også litt på etterskudd og svigermor kjøpte noe kaker på eget initiativ.
Mye ble kastet etter jul Det vsr jo ikke godt
Jeg baker heller Og egentlig er ikke det stress, det bare er på toppen av alt slett som skjer. Men koselig egentlig
Vi synes det er like godt så da bruker vi ikke tid på å lage
Går litt opp og nedHåper det står bra til med deg også
Hurra for frøkna diHipp, hipp hurra, i dag er frøkna 7 år![]()

Gratulerer med FrøknaHipp, hipp hurra, i dag er frøkna 7 år![]()
Helt klartSmaken er som baken, delt.
Og det er jo helt greit
GratulererHipp, hipp hurra, i dag er frøkna 7 år![]()
Krysser fingre for dere!Nei var vel ikke det.
Men vært bedre i dag, så satser på at det ikke er så ille og at vi andre står det av.![]()
Takk for detGratulerer med gutta![]()
Ikke la deg stresse!Har bare fått bakt pepperkaker til nå.
Begynner å bli litt stresset kjenner jeg.
Har ikke tid i morgen siden jeg må rydde og vaske samt prøve og feire frøkna
Hehe, kan ikke gå like lett hver gangEhh, jeg ba dem spise og legge seg og sovnet selv og så ikke eldstemann sitt rungende nei.
Så de pusser tenner nå... Det får vanligvis bedre
Tannfeen har vært her i natt ogsåNoen parkerte.
Mannen?
Svigermor?
Naboen?
Ikke tsnnfeen, for pengene ligger her ved siden av meg og venter på at mellomste sovner.
Gratulerer med frøknaHipp, hipp hurra, i dag er frøkna 7 år![]()