~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Klart det er lovEr det lov og skryte av seg selv her inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart det er lovEr det lov og skryte av seg selv her inne?
Håper du fikk ryddet slik at du kjenner igjen kjøkkenet dittVel, lørdag med mange oppgaver..
Vaskemaskina jobber.
Mannen er på butikken.
Svigermor er dradd for å besøke sine slektninger)
Jeg prøver å finne igjen kjøkkenet mitt etter at hun vasket opp i går, ca alt som bor på benken finnes på bordet og alt som ikke bor på benken er sirlig stablet på den.
Jeg skal ha brødristeren vekk fra spisestua for å få plass til stallen derfor skal den inne på bordet. Så jeg rydder av bordet og derved av benken for å få ting på plass. (Pasta står i glasskrukker så nei, den skal ikke ned på boden, den skal på benken. Surkål til jul derimot ser skal ikke stå på benken det skal ned i boden. Det er en uke til jul. Vi spiser mye pasta før den tid men surkålet skal ikke opp på kjøkkenet før julaften)
Sakte men sikkert finner jeg kjøkkenet mitt... Vi skal bake julemenn og sjokolademakroner i dag også.
Og mannen skal på julebord i kveld.
Hatt enfin dag?God kveld![]()
Får du ikke hjelp av svigermor i kveld??Da er årets julemenn bakt, vi får se om vi maler dem i kveld eller om det blir en annen dag
Planen er å lage sjokolademakroner også i dag. Det er heldigvis relativt lite jobb.
Mannen har ordnet julekort.
Vaskemaskina går for tredje gang nå med en duk som fikk kaffi på seg
Jeg er sliten, må vaske opp, og ta meg av ungene alene i kveld
Effektive dere har vært!4 maskina i gang
Jeg har vasket gangen etter brussøl
Julekort lagt i konvolutter
Ryddet litt
Vi har vært på 2 senter uten å kjøpe en gave i dag
Vært innom å levert to gaver til sammen for oss
Innom jobben til mannen å skrevet ut noe og trent litt, dessverre glemte mannen igjen PC på jobben å detfant vi ut når vi komhjem så han måtte snu og kjøre 55 min tilbake igjen
Det vil jeg troRegner med han blir fornøyd
Jeg husker det som om det var i går!!Ja. Tenk. For tre år siden, høygravid og uten anelse om at hun skulle komme, nesten en måned til termin og ingen plan om fødsel før januar.
Sånn mer eller mindre ja. Har rotet det til en del også da, har litt oppvask igjen enda.Håper du fikk ryddet slik at du kjenner igjen kjøkkenet ditt![]()
ImponerendeJeg husker det som om det var i går!!![]()
Skremmende hvor fort desember har gått....Allerede 3 søndag i advent imorgen. Sykt
Hun er på besøk hos sine søsken og pleiernikke komme hjem før etter jeg har lyst til å ha lagt meg, de mn dagen hun er på sånn runde Det er hun alltid når hun er her.Får du ikke hjelp av svigermor i kveld??![]()
Helt toppHatt enfin dag?
Og yesSkremmende hvor fort desember har gått....![]()
Litt rot må man regne medSånn mer eller mindre ja. Har rotet det til en del også da, har litt oppvask igjen enda.
Hehe, ja du var liksom midt oppi detImponerende
Det gjør jeg også aldaå, men det er jo tross alt min datter da.
Jeg var jo liksom det jaHehe, ja du var liksom midt oppi det![]()
Aha, ja da må du fikse kveldsstell selvHun er på besøk hos sine søsken og pleiernikke komme hjem før etter jeg har lyst til å ha lagt meg, de mn dagen hun er på sånn runde Det er hun alltid når hun er her.
Hvem som kommer først hjem av henne og min mann som er på julebord vet jeg ikke (han drikker Pepsi og kjører hjem selv)
Litt rot må man regne med![]()
Aha, ja da må du fikse kveldsstell selv![]()