Jule- og desemberskravle :)

Allerede 3 søndag i advent imorgen. Sykt

Vel, lørdag med mange oppgaver..

Vaskemaskina jobber.
Mannen er på butikken.
Svigermor er dradd for å besøke sine slektninger)
Jeg prøver å finne igjen kjøkkenet mitt etter at hun vasket opp i går, ca alt som bor på benken finnes på bordet og alt som ikke bor på benken er sirlig stablet på den.

Jeg skal ha brødristeren vekk fra spisestua for å få plass til stallen derfor skal den inne på bordet. Så jeg rydder av bordet og derved av benken for å få ting på plass. (Pasta står i glasskrukker så nei, den skal ikke ned på boden, den skal på benken. Surkål til jul derimot ser skal ikke stå på benken det skal ned i boden. Det er en uke til jul. Vi spiser mye pasta før den tid men surkålet skal ikke opp på kjøkkenet før julaften)

Sakte men sikkert finner jeg kjøkkenet mitt... Vi skal bake julemenn og sjokolademakroner i dag også.

Og mannen skal på julebord i kveld.
Håper du fikk ryddet slik at du kjenner igjen kjøkkenet ditt:P

Da er årets julemenn bakt, vi får se om vi maler dem i kveld eller om det blir en annen dag

Planen er å lage sjokolademakroner også i dag. Det er heldigvis relativt lite jobb.

Mannen har ordnet julekort.

Vaskemaskina går for tredje gang nå med en duk som fikk kaffi på seg

Jeg er sliten, må vaske opp, og ta meg av ungene alene i kveld
Får du ikke hjelp av svigermor i kveld??:)

4 maskina i gang
Jeg har vasket gangen etter brussøl
Julekort lagt i konvolutter
Ryddet litt

Vi har vært på 2 senter uten å kjøpe en gave i dag :(
Vært innom å levert to gaver til sammen for oss
Innom jobben til mannen å skrevet ut noe og trent litt, dessverre glemte mannen igjen PC på jobben å detfant vi ut når vi komhjem så han måtte snu og kjøre 55 min tilbake igjen
Effektive dere har vært!:D

Får du ikke hjelp av svigermor i kveld??:)
Hun er på besøk hos sine søsken og pleiernikke komme hjem før etter jeg har lyst til å ha lagt meg, de mn dagen hun er på sånn runde Det er hun alltid når hun er her.

Hvem som kommer først hjem av henne og min mann som er på julebord vet jeg ikke (han drikker Pepsi og kjører hjem selv)

Hun er på besøk hos sine søsken og pleiernikke komme hjem før etter jeg har lyst til å ha lagt meg, de mn dagen hun er på sånn runde Det er hun alltid når hun er her.

Hvem som kommer først hjem av henne og min mann som er på julebord vet jeg ikke (han drikker Pepsi og kjører hjem selv)
Aha, ja da må du fikse kveldsstell selv:)

Litt rot må man regne med:p

Mm, men dersom jeg ikke vasker det opp i kveld tar svigermor det i morgen og da må jeg til å rydde bordet og lete etter ting igjen...

Back
Topp