Den må du ikke glemme!Og yes
Og jeg kom på at jeg har glemt julestemningskalenderen i dag.
Må innrømme at jeg glemmer den ofte selv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må du ikke glemme!Og yes
Og jeg kom på at jeg har glemt julestemningskalenderen i dag.
Hmm....kanskje best å ta det selv da!Mm, men dersom jeg ikke vasker det opp i kveld tar svigermor det i morgen og da må jeg til å rydde bordet og lete etter ting igjen...
Flinke barn om de lar seg fjernstyre!!Forsøker å fjernstyre de to eldste via tekstmeldinger for yngste kom sent i seng så jeg ligger med henne.
Egentlig ikkeEffektive dere har vært!![]()
Ønsker så noe snnet ville være rartDet vil jeg tro![]()
Sp braHelt topp
Bursdagsfeiring her for mellomste som blir 8 på mandag og mannen som fyller idag![]()
Nei var vel ikke det.Hei søta
Makan, sykdom er vel ikke akkurat det dere trenger nå?!
God bedring til snuppa![]()
Gratulerer med guttaHelt topp
Bursdagsfeiring her for mellomste som blir 8 på mandag og mannen som fyller idag![]()
Ehh, jeg ba dem spise og legge seg og sovnet selv og så ikke eldstemann sitt rungende nei.Flinke barn om de lar seg fjernstyre!!det hadde aldri funket her....
Pepperkaker er den som stresser meg litt for den må stå over nattaHar bare fått bakt pepperkaker til nå.
Begynner å bli litt stresset kjenner jeg.
Har ikke tid i morgen siden jeg må rydde og vaske samt prøve og feire frøkna
Må få tatt den nå når ungene er i seng, tror jeg sovnet mens jeg var på vel til det for en time siden...Den må du ikke glemme!
Må innrømme at jeg glemmer den ofte selv...![]()
Ideelt settHmm....kanskje best å ta det selv da!![]()
Syns egentlig det er mindre slitsomt å først lage deigen og så vente til dagen etter til å bake ut enn å gjøre at i ettPepperkaker er den som stresser meg litt for den må stå over natta
Sliter bare med å finne to påfølgende dager med tid. Får prøve å få laget den mandag så vi kan bake tirsdag Eller lage den tirsdagSyns egentlig det er mindre slitsomt å først lage deigen og så vente til dagen etter til å bake ut enn å gjøre at i ett
Du vet selvfølgelig at den må stå minst over natten i kjøleskapet, men kan godt stå der opp til 2 uker?Sliter bare med å finne to påfølgende dager med tid. Får prøve å få laget den mandag så vi kan bake tirsdag Eller lage den tirsdag
I kveld lager jeg den ikke, jeg lager den ikke, jeg trenger mannen til å røre. Og han er på julebord. I moegen måtte de vært laget ferdig før 12 i så fall, for så skal ungene gjøres klare til kino, etterfulgt av "hjem og spise og så er det konsert" og trolig derved hjem til kveldmat og legging.
Mandag skal vi på jobb og skole og så juletrefest på skolen i og mine foreldre kommer på besøk og hilser på svigermor og sier god jul og sånn i etterkant av den. Og så altså lage deig, eller vente til dagen etter for tirsdag og onsdag har fri etter middag.
Da er det enklere å smette sammen kokosmakroner en kveld. Ungene trenger ikke være med, jeg rører sammen ingrediensene og legger på brett i klatter og steker. Og ferdig med det.
Du vet selvfølgelig at den må stå minst over natten i kjøleskapet, men kan godt stå der opp til 2 uker?
Du må ikke finne 2 dager på rad