Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter og spiser frokost etter å ha levert frøkna i bhg og minsten fyker rundt på gulvet og lekerGod mirgen
Stille i tråden i dag.
Jeg har bestilt litt spekemat, må snart pakke inn en gave, før jeg henter kengubarnet på skolen, drar innom og sier fra at pakken ikke har kommet til postnord, til Drammen på sykehuset med kengubarnet og så levere to pakker ril sammen for oss I Drammen
Hva skal dere til sykehuset for?På kontrollJeg sitter og spiser frokost etter å ha levert frøkna i bhg og minsten fyker rundt på gulvet og lekerHva skal dere til sykehuset for?
Intens omgangssyke er ikke stas når man er 14 hellerDa er nok en bestemor som snart er pensjonist godt å ha ja. Vi er heldige nok til å begge ha mulighet til hjemmekontor, jeg har flere kollegaer med større barn enn mine og hjemmekontor pga sykt barn som er for gammel til å ha sykt barn dag er helt vanlig. Forøvrig kan vi jo egentlig ha hjemmekonto med syk 10 åring også, sånn bortsett fra intens omgangssyke så klarer han seg stort sett selv når han er syk så lenge her ER noen.
Svigermor blir til over jul?Slett ikke.
Nå sitter jeg under pleddet og jobber egentlig
Mannen har fyrt opp og svigermor er ventet snart.
Flink han er daVille ha 3 ganger på rad med 100/100
Ikke mulig å bytte vakter på min jobbJeg har egentlig ikke det da men bytter vakter om det tregs
Ja det er jo typiskBegynner dessvere å bli tomt for varer
Hvorfor ikke?Ble ikke det![]()
Kjedelig daIkke mulig å bytte vakter på min jobb![]()
Vet ikke men noe ble feil hvertfallHvorfor ikke?![]()
Mhm jeg vetJa det er jo typisk![]()
Intens omgangssyke er ikke stas når man er 14 hellermen man finner alltid en løsning..
Svigermor blir til over jul?![]()
Du ble rålekker!!Hadde en spray jeg har brukt på henne når hun har vært på disco![]()
Er lista di lang??Sitter og lager liste over hva jeg må gjøre frem til jul
Så deilig!Fikk tatt meg shoppingturen idag, og ble nesten ferdig med alle julegavene![]()