Samme her...våken nesten hele nattenVåken i natten igjen, burde sove ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her...våken nesten hele nattenVåken i natten igjen, burde sove ...
Ha en fin dag KenguGod mirgen
Stille i tråden i dag.
Jeg har bestilt litt spekemat, må snart pakke inn en gave, før jeg henter kengubarnet på skolen, drar innom og sier fra at pakken ikke har kommet til postnord, til Drammen på sykehuset med kengubarnet og så levere to pakker ril sammen for oss I Drammen

Takk det samme søte duHa en fin dag Kengu![]()
Å nei så kjedeligSamme her...våken nesten hele natten![]()
Hehe..Du ble rålekker!!![]()
Nja...Er lista di lang??![]()
Bedre lykke neste gangVet ikke men noe ble feil hvertfall
HahaPrikker er ikke lett å si. I følge frøkna har hun på truse med pikker![]()
Og sjelden sykdom her i hus!Intens omganssyke er ikke kjekt når man er 39 heller faktisk.
Men vi er heldige som har relativt lett for å finne løsninger
Kos dere med henne her i helgen da!Nei, hun skal feire jul hjemme med sine to døtre og minst en av "svigersønnene" (døtrenes samboere)
Hun reiser tirsdag morgen.
God helg!Endelig er mannen hjemme, og familien komplett. Huset er ryddet og vasket til helg, i kveld blir det taco og i morgen skal vi i dyreparken. God helg folkens![]()
Mitt stresset på jobb til 1530, hjem lage mat, begynne å spise før svigermor og yngste var kommet hjem, fullføre måltid, se til at mellomste ble pyntet og klar og levert i kirka 1715 og nå venter jeg bare på familien skal komme til konsertenOg der tok hodet mitt helgen 2,5 timer fortidlig..
Må skeive liste til i morgen , på tide å bli ferdig med gaver
Her er det endel planer i helgen så mye skal definitivt komme i ordenMed mulig unntak av de aller nærmeste så skal en god del falle på plass i løpet av helgen her også.
Takk for detTakk det samme søte du![]()
Ganske utmattende...Å nei så kjedelig