Jule- og desemberskravle :)

God mirgen
Stille i tråden i dag.
Jeg har bestilt litt spekemat, må snart pakke inn en gave, før jeg henter kengubarnet på skolen, drar innom og sier fra at pakken ikke har kommet til postnord, til Drammen på sykehuset med kengubarnet og så levere to pakker ril sammen for oss I Drammen

God mirgen
Stille i tråden i dag.
Jeg har bestilt litt spekemat, må snart pakke inn en gave, før jeg henter kengubarnet på skolen, drar innom og sier fra at pakken ikke har kommet til postnord, til Drammen på sykehuset med kengubarnet og så levere to pakker ril sammen for oss I Drammen
Jeg sitter og spiser frokost etter å ha levert frøkna i bhg og minsten fyker rundt på gulvet og leker :happy: Hva skal dere til sykehuset for?

Da er nok en bestemor som snart er pensjonist godt å ha ja. Vi er heldige nok til å begge ha mulighet til hjemmekontor, jeg har flere kollegaer med større barn enn mine og hjemmekontor pga sykt barn som er for gammel til å ha sykt barn dag er helt vanlig. Forøvrig kan vi jo egentlig ha hjemmekonto med syk 10 åring også, sånn bortsett fra intens omgangssyke så klarer han seg stort sett selv når han er syk så lenge her ER noen.
Intens omgangssyke er ikke stas når man er 14 heller:confused: men man finner alltid en løsning..

Prikker er ikke lett å si. I følge frøkna har hun på truse med pikker :hilarious:

Intens omgangssyke er ikke stas når man er 14 heller:confused: men man finner alltid en løsning..

Intens omganssyke er ikke kjekt når man er 39 heller faktisk.

Men vi er heldige som har relativt lett for å finne løsninger

Back
Topp