Haha, fantastisk!Å, herlige gullkorn.
Lillemor ligger her og koser.
Pappa, i dag er det Lucia i barnehagen
Å, så kjekt, svarer han
Ja, vi skal ha lys! Også kommer det en buss!!
Tenke. Hmm. Mener du at du skal gå i tog?
Ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, fantastisk!Å, herlige gullkorn.
Lillemor ligger her og koser.
Pappa, i dag er det Lucia i barnehagen
Å, så kjekt, svarer han
Ja, vi skal ha lys! Også kommer det en buss!!
Tenke. Hmm. Mener du at du skal gå i tog?
Ja!
Hurra for detJippi.
I natt sov alle barna hele natten
Ellers hadde vi nok bare jobbet mitt annerledes den dagen sp en dro tidlig og en sentJa da er dere heldige![]()
Høres mye mer behagelig ut å ha det på ettermiddagenJeg er så takknemlig for at luciatoget i bhg er på ettermiddag og ikke morgenen, for det tar jammen tid å få de to småtrollene klare til å komme seg ut døra![]()
Hva er borte??Blir stresset over de pakkene som er borte kjenner jeg, mister litt troen på at de kommer frem
Da ville jeg nok sett det ann noen dagerBle litt usikker, i går tenkte jegdet var under huden, men så tok jeg på det mer i går kveld og da kjente jeg det på utsiden, og spurte om han hadde pillet, for han piller jo på alt mulig, og det har han gjort før, men ikke nå lenger?? Så pr nå¨kjennes det mer ut som et skrubbsår, så vi får se. det på brystet er mer uklart hva det egentlig er.
Men tørt i alle fall. Slett ikke noe veskete og egentlig mener jeg i alle fall det ene er under huden
Så flink du erBildet vokser sakte, men sikkertbytting av eventuelle perler gjør jeg til slutt hvis det trengs
![]()
24 kalendergaver og 7 pakkerHva er borte??![]()
Uff da, så kjiptHar vært sykemeldt i to uker pga migrene, kvalme og oppkast.
Jeg trener vanligvis en del og har ikke gjort det på noen uker.
Jeg har heller ikke vært dårlig de siste dagene. Skulle gå en tur på butikken, ble så dårlig at jeg bare måtte løpe hjem. Great.
Her har vi ikke mulighet til hjemmekontordessverre... heldigvis en bestemor som snart er pensjonist
![]()
Har hun sluppet til med hårfarge??Frøkna bestemte visst at hun mor skal ha rosa hår![]()
Da ville jeg nok sett det ann noen dager![]()
Ikke noe godt å fryseLucia er kaldt!
Ikke for ungen i dress, men for mora som glemte å ta et par lag ull på tær kropp og hode og fingre. En time ute da er kaldt.
Tining på badegulvet pågår før kveldmat og legging og trolig jobb frem til svigermor kommer
Hørtes snadder utLussekatter i ovnen , det blir kveldsmaten her i heimen
JeppBare det?![]()
Hehe, gangetest er stasHa ha nei det har de ikke
Gangetest
Slett ikke.Ikke noe godt å fryse![]()
Greit å ha fleksible arbeidsgivereEllers hadde vi nok bare jobbet mitt annerledes den dagen sp en dro tidlig og en sent
Ville ha 3 ganger på rad med 100/100Hehe, gangetest er stas![]()
Jeg har egentlig ikke det da men bytter vakter om det tregsGreit å ha fleksible arbeidsgivere![]()