Jule- og desemberskravle :)

Kan ikke disse ungene bare være friske!!!!!!!

Som sagt, Lille U fikk feber før i dag, like før legging fikk frøkna feber og nå spyr eldste.
Blir nok ingen barnebursdag i helgen
God bedring! Nettopp vært gjennom omgangssjuka og feber på begge ungene og meg selv.. Føler med deg!

Litt julegaver laget idag. Sent ute med ferdigstilling som vanlig. Hadde god tid i desember, så ble ungene sjuke. Tenkte ikke på at de alltid blir det når det passer som minst :p så nå prøver i bhg imorgen og håper de ikke kommer hjem med noen nye basselusler.

Eldste har missa nissefest, julebord i bhg og mørketidsvandringen hun hadde gleda seg til. Lucia i morgen, så satser på det går fint. Hun er i toppform iallefall.

Å, herlige gullkorn.

Lillemor ligger her og koser.

Pappa, i dag er det Lucia i barnehagen

Å, så kjekt, svarer han

Ja, vi skal ha lys! Også kommer det en buss!!

Tenke. Hmm. Mener du at du skal gå i tog?

Ja!

Jippi.
I natt sov alle barna hele natten

Jeg er så takknemlig for at luciatoget i bhg er på ettermiddag og ikke morgenen, for det tar jammen tid å få de to småtrollene klare til å komme seg ut døra :hilarious:

Bare jeg som sitter totalt utslitt på jobb og har alt for mye å gjøre.
4 arbeidsdager igjen til ferie

Kjenner til den. Jeg har vel og merke 6 arbeidsdager igjen da, men jeg trenger en uke ekstra på jobb. Også trenger jeg et par feriedager hjemme...

Kjenner til den. Jeg har vel og merke 6 arbeidsdager igjen da, men jeg trenger en uke ekstra på jobb. Også trenger jeg et par feriedager hjemme...
Har en sjef som så hvor sliten jeg er, og sa rett ut at dersom trengte det så tar jeg en egenmeldingsdag slik at jeg ikke går på en smell.
Jeg har bare ikke tid til det, og prosjektleder hadde ikke blitt blid om jeg gjorde det.
Riktignok har han hverken instruksjonsmyndighet eller personalansvar ovenfor meg

Men blodutredelser, en klynge med røde prikker Nesten som et kyssemerke, på ryggen til eldste?

Og noe svakt som minner om der i mkdnre omfang på brystet?

Og bildene mine helt ubrukelige.

Men, Google er ikke lurt. Den sier leukemi. Og det tror jeg ikke.

Men skal man bekymre seg for slikt?
Under huden liksom? Tørt eller væskete?

Blir stresset over de pakkene som er borte kjenner jeg, mister litt troen på at de kommer frem

Under huden liksom? Tørt eller væskete?

Ble litt usikker, i går tenkte jegdet var under huden, men så tok jeg på det mer i går kveld og da kjente jeg det på utsiden, og spurte om han hadde pillet, for han piller jo på alt mulig, og det har han gjort før, men ikke nå lenger?? Så pr nå¨kjennes det mer ut som et skrubbsår, så vi får se. det på brystet er mer uklart hva det egentlig er.

Men tørt i alle fall. Slett ikke noe veskete og egentlig mener jeg i alle fall det ene er under huden

Den har ikke blitt registrert på noen av de stedene den skulle blitt registrert ellers hadde vi hvertfall kunne sett hvor den var

Og butikken er helt sikker på at den er sendt? Det er jo oftest første punkt på sporing

Back
Topp