Ånei, god bedring!Kan ikke disse ungene bare være friske!!!!!!!
Som sagt, Lille U fikk feber før i dag, like før legging fikk frøkna feber og nå spyr eldste.
Blir nok ingen barnebursdag i helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, god bedring!Kan ikke disse ungene bare være friske!!!!!!!
Som sagt, Lille U fikk feber før i dag, like før legging fikk frøkna feber og nå spyr eldste.
God bedring! Nettopp vært gjennom omgangssjuka og feber på begge ungene og meg selv.. Føler med deg!Kan ikke disse ungene bare være friske!!!!!!!
Håper det har snudd og at dere når får bedre dager Og netterJippi.
I natt sov alle barna hele natten
Bare jeg som sitter totalt utslitt på jobb og har alt for mye å gjøre.Håper det har snudd og at dere når får bedre dager Og netter
Bare jeg som sitter totalt utslitt på jobb og har alt for mye å gjøre.
4 arbeidsdager igjen til ferie
Har en sjef som så hvor sliten jeg er, og sa rett ut at dersom trengte det så tar jeg en egenmeldingsdag slik at jeg ikke går på en smell.Kjenner til den. Jeg har vel og merke 6 arbeidsdager igjen da, men jeg trenger en uke ekstra på jobb. Også trenger jeg et par feriedager hjemme...
Så godt å høreSå langt er jeg frisk! Krysser alt jeg har for at faren er over..
Oh no!!Og der hadde Lille U vondt i ørene og feber.
Dette tar jo aldri slutt![]()
Heldigvis funker Paracet innimellomKun beskjed om å føre hodepinedagbok og ikke noe andre undersøkelser og beskjed om å gi paracet her.
Under huden liksom? Tørt eller væskete?Men blodutredelser, en klynge med røde prikker Nesten som et kyssemerke, på ryggen til eldste?
Og noe svakt som minner om der i mkdnre omfang på brystet?
Og bildene mine helt ubrukelige.
Men, Google er ikke lurt. Den sier leukemi. Og det tror jeg ikke.
Men skal man bekymre seg for slikt?
Heldigvis funker Paracet innimellom![]()
Under huden liksom? Tørt eller væskete?
Blir stresset over de pakkene som er borte kjenner jeg, mister litt troen på at de kommer frem
Den har ikke blitt registrert på noen av de stedene den skulle blitt registrert ellers hadde vi hvertfall kunne sett hvor den varDet er vel en del post som surrer rundt i disse dager.
Den har ikke blitt registrert på noen av de stedene den skulle blitt registrert ellers hadde vi hvertfall kunne sett hvor den var