Jule- og desemberskravle :)

Håper virkelig vi får god hjelp hos legen.
Frøkna har allerede gått glipp av juleavslutningen for klassen sin, og vil gå glipp av juleavslutningen til klassen til eldste i kveld.
Det er masse morsom som skjer på skole og SFO om dagen som hun ikke får med seg.

På søndag skal vi egentlig ha barnebursdag for henne, og er hun ikke frisk til da må det utsettes til over nyttår

Krysser fingrene for dere. En ting er nå alt det morsomme, men vel så viktig smertene hennes.

Skjønner den med å gå glipp av mye i tillegg. har hatt en runde med slikt selv noen ganger. Det er kjedleig

Hun har kraftig betennelse i hele øret :(
Fra bak trommehinnen til ytterst i øregangen.

Hun fikk veldig vondt når vi satt på venterommet før vi kom inn til legen.
Når vi kom hjem og jeg skulle gi henne øredråpene var det masse gul gugge jeg måtte tørke bort først, endelig :)

Håper det snart går over, og at øredråpene hjelper.

11. like i julestemningskalenderen er ute

Og julestemningen min er borte. er det noe vits i julestemningskalenderen? EN juleverkstedide? var det mer enn en kakeoppskrift? Spørs om det kommer noen favorittsanger når jeg sa "utenom en stjerne skinner i natt"

Ja, jeg har en sånn "er det noe vits"-følelse idag og ville helst bare gravd meg ned et sted til slutten av februar, men det er jo ikke noe alternativ...

Frøkna blir bedre og bedre, så det ser lovende ut for natten, det er ihvertfall lov og håpe.
Selv om jeg ikke har sovet så mye de siste nettene har hun faktisk gjort det, har klart å ta henne før hun har våknet ordentlig, og hun har sovet på fanget mitt.
Dersom hun skal på skolen i morgen er jeg tilbake på jobb, kan ikke helt si jeg gleder meg ut fra den søvnmanglen jeg har akkurat nå

Frøkna blir bedre og bedre, så det ser lovende ut for natten, det er ihvertfall lov og håpe.
Selv om jeg ikke har sovet så mye de siste nettene har hun faktisk gjort det, har klart å ta henne før hun har våknet ordentlig, og hun har sovet på fanget mitt.
Dersom hun skal på skolen i morgen er jeg tilbake på jobb, kan ikke helt si jeg gleder meg ut fra den søvnmanglen jeg har akkurat nå
Har hun fått medisin?

Sykt barn herogså ,mannen var hjemme til 10.30 s kom jeg hjem litt over 14, i morgen blir han nok mest alene

Har hun fått medisin?
Hun har det, og det har begynt å komme gul guffe ut av øret.
Er betennelse fra bak trommehinnen og gjennom hele øregangen til åpningen, ikke rart hun har det vondt :(

Er ikke smittsomt, så når hun ikke har smerter lenger kan hun dra tilbake til skolen, dersom det blir en god natt så skal hun på skolen i morgen

Hun har det, og det har begynt å komme gul guffe ut av øret.
Er betennelse fra bak trommehinnen og gjennom hele øregangen til åpningen, ikke rart hun har det vondt :(

Er ikke smittsomt, så når hun ikke har smerter lenger kan hun dra tilbake til skolen, dersom det blir en god natt så skal hun på skolen i morgen
Nei ørebetennelse er ikke smittsomt men tror jeg hadde holdt hjemme en ekstra dag etter påbegynt medisin likevel , vi sendte for tidlig engang og det var ikke lurt

Nei ørebetennelse er ikke smittsomt men tror jeg hadde holdt hjemme en ekstra dag etter påbegynt medisin likevel , vi sendte for tidlig engang og det var ikke lurt
Jeg ser an natten.
Dersom hun kan dra på skolen så skal det være juleverksted i hele morgen.
Siden eldste skal til tannlegen må jeg eventuelt ha hjemmekontor, og da tenkte jeg at hun skulle slippe å være på SFO

Jeg ser an natten.
Dersom hun kan dra på skolen så skal det være juleverksted i hele morgen.
Siden eldste skal til tannlegen må jeg eventuelt ha hjemmekontor, og da tenkte jeg at hun skulle slippe å være på SFO
Om hun er i form til det er vel juleverksted og slippe Sfo en fin dag det.

Back
Topp