Jule- og desemberskravle :)

Jeg har kun vært her på nettleser på mobil, og må innrømme å ikke vite hva du snakker om når du nevner signatur.. så regner ikke med man ser det på mobil da nei...
Gjør ikke det nei Men du kan se i mitt forrige innlegg hva jeg mener.

Mange gode grunner til å ikke ha det på mobil, noen er ganske store og fargerike, og de tar en del plass. Men derved har jeg ikke den linken lett tilgjengelig likevel, og ikke lett for alle å se og bli nysgjerrig.

Skulle ønske meg flere deltagere. Flere oppskrifter på kaker i går.

Da er vi i gang med å lage pepperkake deig :)

Alikevell syns jeg når man lar pasienter vente i over lang tid. Man får jo ikke alltid de 15 - 20 minuttene som man har krav på inne hos legen. Beklager for att det ble klagete :p ble litt revet med tror jeg
Kan ikke huske jeg har fått 20 min noen gang omtrent, litt håpløst i grunn

Jeg trodde jeg var lur. Laget en tråd med link til alle innleggene i julestemningskalenderen 2018 og la link til den i signaturen min. Da sprer det seg vel, tenkte jeg

Men nei. For i nettleser på mobil der det ut til at man ikke ser signaturer? Det har jeg ikke tenkt over før nå, jeg finner jo ikke den linken for å få lagt inn dagens link...
Nope ser ikke det

Slapsete for det meste i Oslo men hjemme var det hvitt og hardt
Her skal det visst regne til og med mandag før det skal klarne opp og bli kaldt, muligens skikkelig kaldt.
Vi får se om det blir kaldt nok til at det legger seg is, men da må det holde seg kaldt lenge.

Og det spørs litt på om storm eller yr får rett. 10 vs 4 grader betyr litt på hvor fort det ebt fryser.

Her skal det visst regne til og med mandag før det skal klarne opp og bli kaldt, muligens skikkelig kaldt.
Vi får se om det blir kaldt nok til at det legger seg is, men da må det holde seg kaldt lenge.

Og det spørs litt på om storm eller yr får rett. 10 vs 4 grader betyr litt på hvor fort det ebt fryser.
Ja litt forskjell der

Da var lillegutt ferdig feiret, huset er ryddet og beina slengt på bordet :Heartred da er det snart å legge seg for å komme seg opp på tidligvakt imorgen :)

Back
Topp