God helg RonjaRGod helg LeneSvima!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg RonjaRGod helg LeneSvima!![]()
Gjør ikke det nei Men du kan se i mitt forrige innlegg hva jeg mener.Jeg har kun vært her på nettleser på mobil, og må innrømme å ikke vite hva du snakker om når du nevner signatur.. så regner ikke med man ser det på mobil da nei...
Her var det vinter da vi kom i landGod morgen.
Hodet er heldigvis bra, jeg er ikke plaget med hodepine sånn til vanlig.
Her er ikke noe vinter da. Plussgrader og varsel om regn
Det hadde du fortjentJepp, så håper snart på litt flaks![]()
Det har viHåper dere har hatt en koselig tur![]()
Kan ikke huske jeg har fått 20 min noen gang omtrent, litt håpløst i grunnAlikevell syns jeg når man lar pasienter vente i over lang tid. Man får jo ikke alltid de 15 - 20 minuttene som man har krav på inne hos legen. Beklager for att det ble klageteble litt revet med tror jeg
Nope ser ikke detJeg trodde jeg var lur. Laget en tråd med link til alle innleggene i julestemningskalenderen 2018 og la link til den i signaturen min. Da sprer det seg vel, tenkte jeg
Men nei. For i nettleser på mobil der det ut til at man ikke ser signaturer? Det har jeg ikke tenkt over før nå, jeg finner jo ikke den linken for å få lagt inn dagens link...
Koselig.Her var det vinter da vi kom i land
Slapsete for det meste i Oslo men hjemme var det hvitt og hardtKoselig.
Her ligger tåka lavt og det småregner jevnt
Snø og is på bakken blir til sleipe greier.
Her skal det visst regne til og med mandag før det skal klarne opp og bli kaldt, muligens skikkelig kaldt.Slapsete for det meste i Oslo men hjemme var det hvitt og hardt
Ja litt forskjell derHer skal det visst regne til og med mandag før det skal klarne opp og bli kaldt, muligens skikkelig kaldt.
Vi får se om det blir kaldt nok til at det legger seg is, men da må det holde seg kaldt lenge.
Og det spørs litt på om storm eller yr får rett. 10 vs 4 grader betyr litt på hvor fort det ebt fryser.
Ja litt forskjell der
Godt det daOfte en del forskjell der når det er langt frem i tid med de blir stort sett enige når det nærmer seg
Ja det var det ja!Sønnen til Stellan Skarsgård
Vi har juksa med ferdigdeig de siste 3 åra... Har laga pepperkaker og pepperkakehus idag vi daDa er vi i gang med å lage pepperkake deig![]()
Gratulerer med lillegutt! Håper du har en fin lørdagskveldDa var lillegutt ferdig feiret, huset er ryddet og beina slengt på bordetda er det snart å legge seg for å komme seg opp på tidligvakt imorgen
![]()