Julebord i går, sofa idagGod morgen
Planer for helgen? Idag skal vi (jeg og minsten) på IKEA.
Fant dere noe fint på IKEA?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julebord i går, sofa idagGod morgen
Planer for helgen? Idag skal vi (jeg og minsten) på IKEA.
Jepp, så håper snart på litt flaksDet var lenge siden
Håper dere har hatt en koselig turGod mirgen
Snart fremme i Kiel, nå håper jeg ikke det regner for det har set gjort i natt
God helg MusemorGleder meg til helg nå.
Sitter og vurderer å dra tidlig fra jobb i dag.
Haha, så herlig!!Disse små sier de utroligste ting.
Hadde noe på kontoret jeg skulle ha med hjem, og jeg skulle handle litt på vei til barnehagen så lot det stå.
Etter å ha hentet Lille U kjørte vi innom kontoret for å hente det.
Vi kom opp heisen og det første han så når han kom ut var et juletre og han ble helt i 100.
Så så han et til lengre borte i gangen mens han pratet masse om disse juletrærne.
Halvveis bort stoppet han opp ved en kollega av meg og jubler "Og der er julenissen"....
Jeg liker det i form av marsipan, men da er det vel mest melis...Akkuratjeg digger mandler
![]()
Lillegutt sov sammen med meg til ca 8mnd, var bare hyling ellers (pga magevondt, men også pga ville ikke være i sengen)![]()
Julebord i går, sofa idag
Fant dere noe fint på IKEA?![]()
Kollega her trodde jeg var 24-25 år .![]()
Jeg er 31årHvor mange år bom var det?
Hadde stemt greit her![]()
Kjekt det da, men argumentet var jeg var så slank og fastHehe![]()

finnes slanke over 30år også sa jeg. Kjekt det da, men argumentet var jeg var så slank og fastfinnes slanke over 30år også sa jeg.
![]()

Så kjipt. Kan jeg spørre hvor du bor?
Jupp men er helt fullt på listene dees også så er vel ikke rart i grunn
Jeg trodde jeg var lur. Laget en tråd med link til alle innleggene i julestemningskalenderen 2018 og la link til den i signaturen min. Da sprer det seg vel, tenkte jeg
Men nei. For i nettleser på mobil der det ut til at man ikke ser signaturer? Det har jeg ikke tenkt over før nå, jeg finner jo ikke den linken for å få lagt inn dagens link...