Jule- og desemberskravle :)

Disse små sier de utroligste ting.

Hadde noe på kontoret jeg skulle ha med hjem, og jeg skulle handle litt på vei til barnehagen så lot det stå.
Etter å ha hentet Lille U kjørte vi innom kontoret for å hente det.
Vi kom opp heisen og det første han så når han kom ut var et juletre og han ble helt i 100.
Så så han et til lengre borte i gangen mens han pratet masse om disse juletrærne.
Halvveis bort stoppet han opp ved en kollega av meg og jubler "Og der er julenissen"....
Haha, så herlig!!:P❤️

Lillegutt sov sammen med meg til ca 8mnd, var bare hyling ellers (pga magevondt, men også pga ville ikke være i sengen) :p

Hehe, problemet er at min egentlig ikke sover så godt i min seng. Han våkner av lyden dyna lager når jeg beveger meg liksom... Så må prøve å få han i egen seng :P

Her er vi slappesen i dag. Ligger på sofaen, med sovende gullklump oppå meg. Trettenåringen har hatt venninne på overnatting i natt, og først klokka 4 ble det stille inne hos de. *snork*

Skal ha niåringen klar til håndballcup om to timer, så jeg håper klumpen våkner snart.

Snapchat-113451063.jpg

Jupp men er helt fullt på listene dees også så er vel ikke rart i grunn

Alikevell syns jeg når man lar pasienter vente i over lang tid. Man får jo ikke alltid de 15 - 20 minuttene som man har krav på inne hos legen. Beklager for att det ble klagete :p ble litt revet med tror jeg

Jeg trodde jeg var lur. Laget en tråd med link til alle innleggene i julestemningskalenderen 2018 og la link til den i signaturen min. Da sprer det seg vel, tenkte jeg

Men nei. For i nettleser på mobil der det ut til at man ikke ser signaturer? Det har jeg ikke tenkt over før nå, jeg finner jo ikke den linken for å få lagt inn dagens link...

Jeg trodde jeg var lur. Laget en tråd med link til alle innleggene i julestemningskalenderen 2018 og la link til den i signaturen min. Da sprer det seg vel, tenkte jeg

Men nei. For i nettleser på mobil der det ut til at man ikke ser signaturer? Det har jeg ikke tenkt over før nå, jeg finner jo ikke den linken for å få lagt inn dagens link...

Jeg har kun vært her på nettleser på mobil, og må innrømme å ikke vite hva du snakker om når du nevner signatur.. så regner ikke med man ser det på mobil da nei...

IMG_20181208_140054.jpg

Signaturen ligger under alle innlegg når en ser det på datamaskin.

Back
Topp